facebook

Zdrowie na talerzu

Świeże czy suszone? Kupowane czy zbierane własnoręcznie? Bez względu na postać, w jakiej je serwujemy, są niezbędne w naszej kuchni. Zwłaszcza wtedy, kiedy nie ma świeżych owoców i warzyw.
Zdrowa kuchnia nie jest terminem naukowym i każdy może rozumieć ją inaczej. Dla mnie to przede wszystkim zbilansowane menu, które jest dobre dla organizmu. W praktyce zwykle oznacza to, że nie opychamy się tłustymi rzeczami.
Jak osłodzić sobie zimowe miesiące? Najlepiej miodem – oczywiście polskim, bo najlepszy. Wszak miód jest jednym z najdoskonalszych produktów wytwarzanych przez samą naturę.
Zamiast stosować suplementy spalające tłuszcz, warto włączyć do diety naturalne produkty o działaniu przyspieszającym redukcję tkanki tłuszczowej.
Uprawiano ją w wiszących ogrodach Semiramidy, była przysmakiem na babilońskich ucztach Baltazara, jej aromatycznymi liśćmi odżywiali się budowniczowie piramid w starożytnym Egipcie. Dziś króluje na stołach całego świata.
Gdy mamy ochotę przegryźć coś między posiłkami, wybierzmy zdrowe i dietetyczne przekąski, które nie spowodują wzrostu wagi.
Jak stracić na wadze, kochając jedzenie? Oto jest pytanie! W odpowiedzi na nie pomogą Ci dwaj Kudłaci Kucharze: Si King i Dave Myers.
Biały, długoziarnisty, dziki, zapachowy, czarny albo basmati. Na słodko lub słono, zapiekany, ale i sypki. Nie sposób zliczyć jego odmian, gatunków i smaków. Idealny do dań orientalnych, znakomity jako zamiennik naszych ukochanych ziemniaków.

polecane hotele spa poziome

polecane kliniki i DaySPA2

RZ interbad2018 Banner statisch 300x300px e

Zapisz się do newslettera

Perfect SPA Awards 2018

baner Perfect SPA Awards 2018

 

Pobierz E-Book

 

okladka e book UZDROWISKAe-book Restauracje okladka Semana SPAeden pl

 

NOVA-GROUP-EDEN-BANNER-2017-2

01

Cytat tygodnia

SPAeden pl