facebook

Październik był miesiącem walki z rakiem piersi. Obecna od pięciu lat na polskim rynku marka RevitaLash aktywnie włącza się w kampanię profilaktyki raka. Niedawno zaprezentowano limitowaną serię PINK.


Produkty do rzęs RevitaLash były specjalnym prezentem dr. Michaela Brinkenhoffa dla jego żony – amazonki Gayle Brinkenhoff. Rodzinna firma od ośmiu lat prowadzi działania na rzecz kobiet chorych na raka piersi oraz wspiera inicjatywy badawcze nad rakiem na całym świecie.
W Polsce od pięciu lat prowadzona jest akcja profilaktyki raka piersi „Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi”. Uczestniczy w niej już ponad 7000 gabinetów medycyny estetycznej i SPA. Jej inicjatorką jest Joanna Kostrzewska, prezes Plazanet, współpracująca z prezes Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” – Krystyną Wechmann, opiekującą się ponad 190 klubami amazonek w Polsce.
Akcja rozwija się dzięki wsparciu wielu ambasadorek, w tym największych sław i celebrytek, biorących udział w licznych wydarzeniach.
Kupując PINK RevitaLash i my możemy stać się ambasadorem akcji. 10% dochodu ze sprzedaży produktu przeznaczone jest na wspieranie amazonek i badania nad rakiem.
www.revitalash.com.pl
Na zdjęciu: Joanna Kostrzewska, Prezes Plazanet – dystrybutora RevitaLash w Polsce oraz Dariel Sidney – córka Państwa Brinkenhoff, podczas wizyty w Polsce z okazji jubileuszu pięciolecia marki.

Nasze magazyny i albumy

 Hiszpania ban 300x600 03n4

 

 

 

 

Perfect SPA Awards 2018

baner Perfect SPA Awards 2018

banery Perfect SPA Hiszpania 

banery Perfect SPA Czechy

Profitroom 300x300

NOVA GROUP BANNER 300 2018

Thalgo Baner Perfect SPA Awards 300x300

polecane hotele spa poziome wszystkie SPA EDEN

polecane hotele GORACH

polecane hotele CENTRUM

polecane hotele JEZIORA

polecane hotele MORZE

polecane KLINIKI DAY SPA

 

Zapisz się do newslettera

Pobierz E-Book

 okl e book SPA Rodzinne

okladka e book UZDROWISKAe-book Restauracje okladka Semana SPAeden pl

 

01

Cytat tygodnia

SPAeden pl