fbpx

Pytaj i czuj się bezpieczna

Takie hasło ma ogólnopolska kampania na rzecz bezpieczeństwa implantów piersi, zainaugurowana 21 marca w Warszawie przez polską firmę Artimed i niemiecką markę Polytech.

Artimed jest organizatorem wielu międzynarodowych konferencji i warsztatów z udziałem œświatowej sławy chirurgów plastyków. Posiada ponad 20-letnie doœświadczenie w zakresie dystrybucji materiałów dedykowanych chirurgii plastycznej i odtwórczej piersi. Jest także laureatem prestiżowych nagród, m.in. międzynarodowej nagrody Prix de Beaute 2013 za zabieg Pelleve, Prix de Beaute 2014 za Scar Repair, Prix de Beaute 2015 za zabieg chirurgii plastycznej z użyciem implantów marki Polytech.

Niemiecka firma Polytech to producent najwyższej klasy implantów, twórca unikatowego programu Implants of Excellent (dożywotni program gwarancyjny). Magazyn „Cosmopolitan” okreśœlił implanty Polytech mianem „„mercedesa”” wœród tego rodzaju produktów.

Celem kampanii jest wzrost œświadomoœci, rzetelna i profesjonalna informacja w zakresie chirurgii plastycznej i odtwórczej piersi. Partnerami akcji są czołowi polscy chirurdzy plastycy i onkolodzy.

Kampania „„Pytaj i czuj się bezpieczna”” wzbudziła już duże zainteresowanie mediów. Z uwagi na skalę i przekaz akcji miesięcznik „Cosmopolitan” i Radio Polska Live objęły ją patronatem medialnym.

 

 

Kształtny biust dodaje pewności siebie każdej kobiecie i bywa powodem nieprzespanych nocy wielu mężczyzn. Co zrobić, gdy efekty działań natury uważamy za niezadowalające? Jak sobie pomóc, jeśli na skutek choroby konieczna była amputacja piersi?
PARTNERZY NAJLEPSZYCH SPA

Społeczność

NASZE WYDAWNICTWA

Perfect SPA Awards

Prawa 5.1 - Finał Perfect SPA

Partnerzy Gali Perfect SPA

reklama

logo SPAeden.pl

Portal SPA & Wellness

Wydawca portalu: Semana Sp. z o.o.

Społeczność

© 2021 Spaeden All Rights Reserved.Design & Development by Conor