facebook

Czy młodoœść, sprawnośœć i urodę można zatrzymać na zawsze? I czy tak naprawdę warto? O pogoni za młodoœścią z ogromną dawką humoru i ciarkami na plecach.

 P1060321Niedawno odbyła się premiera przedstawienia komediowego „„Wiecznie młodzi”” w reżyserii Karola Stępkowskiego. Magazyn EDEN SPA & Wellness jest patronem spektaklu. Dlaczego zaangażowaliœmy się w sztukę? Po pierwsze dlatego, że jest przez duże „„Sz””, bo w główne role wcielają się zaprzyjaŸźnieni z nami aktorzy: Marzanna Graff i Aleksander Mikołajczak. Po drugie dlatego, że nasze publikacje (EDEN i album „„100. Najlepsze hotele SPA w Polsce”) grają drugoplanowe, ale znaczące role. Wreszcie dlatego, że przedstawienie w żartobliwy sposób podejmuje tak często poruszany na łamach naszego Magazynu temat desperackich prób zatrzymywania czasu.

Spektakl „„Wiecznie młodzi”” to komedia pokazująca małżeństwo w œśrednim wieku, które dochodzi do granic absurdu w pogoni za utraconą młodoœścią, urodą i sprawnoœścią. Wszechobecne reklamy i porady wujaszka Googla przekonują, że można je odzyskać szybko, bez wysiłku i tanio, bo po promocyjnych cenach –‒ np. trzy zmarszczki w cenie dwóch! Bohaterowie mają do czynienia z tanimi pakietami chirurgii plastycznej w podejrzanych klinikach. Jeœśli do tego dodamy diety cud i śœwiatłe podpowiedzi przyjaciół, którzy wiedzą wszystko najlepiej,… komedia gotowa.

–P1060326‒ Wiecznie młodzi:” to historia, którą widzimy każdego dnia: w mediach i wokół siebie. Kiedyśœ kolega powiedział o swojej żonie: „„kocham ją, ale ona przesadza, już nawet plecy sobie poprawiła””. Media każdego dnia pokazują ofiary operacji plastycznych robionych w podejrzanych miejscach, po okazyjnych cenach. Wciąż spotykamy ludzi, którzy stosują kolejno wszystkie diety z Internetu, by po chwili zamienić je na inne, „„sto razy lepsze”” –‒ podkreœśla Aleksander Mikołajczak.

– ‒ Po premierze podchodzili do nas widzowie mówiąc: „„samo życie””. Pewna pani zapytała, kto był naszym konsultantem, bo ona dokładnie tak samo się czuła po ostrzyknięciach i makijażu permanentnym –‒ dodaje Marzanna Graff.

Komedia wywołuje równoczeœśnie salwy œmiechu i ciarki na plecach, bo uœświadamia nam, że przeglądamy się w życiu własnym lub swoich znajomych. Zresztą, właœśnie z obserwacji życia powstał scenariusz, który pokazuje, jak łatwo nabieramy się na chwyty reklamowe.

Spektakl będzie można oglądać w różnych miejscach w Polsce –‒ aktorzy grają go na zaproszenie instytucji kultury i innych placówek, m.in. hoteli.

www.elmar.edu.pl

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.