facebook

Wierzę w znaczenie pozytywnego nastawienia. To co dajemy wraca do nas. Tekst: Joanna Kostrzewska, Prezes Plazanet Polska, dystrybutora marki RevitaLash i MIO.

Pomysł na akcję „Zdrowy Nawyk Świadomości™” powstał w 2013 roku. Wysłałam wtedy w prezencie pacjentom po chemioterapii i właścicielom gabinetów książki i płyty Ewy Foley, które ogromnie pomogły mi w rozwoju osobistym i świadomym byciu TU i TERAZ. Postanowiłam dzielić się tym z innymi i efekt był olśniewający.

Po kilku miesiącach poznałam Ewę Foley, która zaszczyciła obecnością naszą konferencję z Gaylą Brinkenhoff, żoną twórcy marki RevitaLash, i tak zaczęła się nasza przyjaźń. Pomysł zaczął nabierać realnych kształtów. Brakowało mi jeszcze wsparcia, osoby która zrozumiałaby moje intencje i pomogłaby zorganizować akcję. Dzięki Ewie poznałam moją bratnią duszę – Aleksandrę Majorek.
Celem akcji „Zdrowy Nawyk Świadomości” jest przypomnienie, że istnieje nie tylko świat materialny, a wszystkich nas łączy duchowość, potrzeba miłości i akceptacji. Dzięki pozytywnemu nastawieniu do świata, wdzięczności, wybaczeniu sobie i innym, tworzeniu relacji międzyludzkich, które są przecież celem naszego istnienia, stajemy się odpowiedzialni za „ducha czasów” świata, w którym żyjemy. To, co dajemy, wraca do nas.

W ramach akcji zostały wydane płyty z wizualizacjami spełnionego i świadomego życia autorstwa Ewy Foley oraz publikacje z ćwiczeniami. Będziemy ją prowadzić w gabinetach medycyny estetycznej, kosmetycznych i SPA oraz na łamach prasy i telewizji. Wierzę, że nasze działania przyczynią się do zmiany postaw, wskazując, że szczęśliwe i spełnione życie, to świadomy wybór, którego dokonuje każdy z nas.

Nasza nowa marka – MIO jest rozszerzeniem misji firmy Plazanet i doskonale kontynuuje działania na rzecz kobiet marki RevitaLash. Jak mawiała Gayle Brinkenhoff „Every day is like a gift”, przypominając o docenianiu życia, jako wielkiego daru, bez względu na to w jakich znajdujemy się okolicznościach. MIO jest marką dla kobiet świadomych siebie i doskonale wpisuje się w działania akcji „Zdrowy Nawyk Świadomości”.
Wszystko w co się angażuję musi mieć wyższe cele. Marka RevitaLash przełamuje temat tabu jakim jest rak, pokazuje ważność relacji międzyludzkich i dotyka głębokiego sensu naszego życia. Z kolei marka MIO wydobywa z nas to, co najlepsze: RADOŚĆ z życia, POZYTYWNĄ ENERGIĘ, akceptację siebie i tego co jest TU i TERAZ.

Joanna Kostrzewska_Magazyn EDEN


Joanna Kostrzewska – Prezes Plazanet Polska, dystrybutor marki RevitaLash i MIO

Nasze magazyny i albumy

 Hiszpania ban 300x600 03n4

 

 

 

 

Perfect SPA Awards 2018

baner Perfect SPA Awards 2018

banery Perfect SPA Hiszpania 

banery Perfect SPA Czechy

polecane hotele spa poziome wszystkie SPA EDEN

 

polecane hotele GORACH

 

polecane hotele CENTRUM

 

polecane hotele JEZIORA

 

polecane hotele MORZE

 

polecane KLINIKI DAY SPA

Zapisz się do newslettera

Pobierz E-Book

 okl e book SPA Rodzinne

okladka e book UZDROWISKAe-book Restauracje okladka Semana SPAeden pl

 

01

Cytat tygodnia

SPAeden pl