facebook

Wierzę w znaczenie pozytywnego nastawienia. To co dajemy wraca do nas. Tekst: Joanna Kostrzewska, Prezes Plazanet Polska, dystrybutora marki RevitaLash i MIO.

Pomysł na akcję „Zdrowy Nawyk Świadomości™” powstał w 2013 roku. Wysłałam wtedy w prezencie pacjentom po chemioterapii i właścicielom gabinetów książki i płyty Ewy Foley, które ogromnie pomogły mi w rozwoju osobistym i świadomym byciu TU i TERAZ. Postanowiłam dzielić się tym z innymi i efekt był olśniewający.

Po kilku miesiącach poznałam Ewę Foley, która zaszczyciła obecnością naszą konferencję z Gaylą Brinkenhoff, żoną twórcy marki RevitaLash, i tak zaczęła się nasza przyjaźń. Pomysł zaczął nabierać realnych kształtów. Brakowało mi jeszcze wsparcia, osoby która zrozumiałaby moje intencje i pomogłaby zorganizować akcję. Dzięki Ewie poznałam moją bratnią duszę – Aleksandrę Majorek.
Celem akcji „Zdrowy Nawyk Świadomości” jest przypomnienie, że istnieje nie tylko świat materialny, a wszystkich nas łączy duchowość, potrzeba miłości i akceptacji. Dzięki pozytywnemu nastawieniu do świata, wdzięczności, wybaczeniu sobie i innym, tworzeniu relacji międzyludzkich, które są przecież celem naszego istnienia, stajemy się odpowiedzialni za „ducha czasów” świata, w którym żyjemy. To, co dajemy, wraca do nas.

W ramach akcji zostały wydane płyty z wizualizacjami spełnionego i świadomego życia autorstwa Ewy Foley oraz publikacje z ćwiczeniami. Będziemy ją prowadzić w gabinetach medycyny estetycznej, kosmetycznych i SPA oraz na łamach prasy i telewizji. Wierzę, że nasze działania przyczynią się do zmiany postaw, wskazując, że szczęśliwe i spełnione życie, to świadomy wybór, którego dokonuje każdy z nas.

Nasza nowa marka – MIO jest rozszerzeniem misji firmy Plazanet i doskonale kontynuuje działania na rzecz kobiet marki RevitaLash. Jak mawiała Gayle Brinkenhoff „Every day is like a gift”, przypominając o docenianiu życia, jako wielkiego daru, bez względu na to w jakich znajdujemy się okolicznościach. MIO jest marką dla kobiet świadomych siebie i doskonale wpisuje się w działania akcji „Zdrowy Nawyk Świadomości”.
Wszystko w co się angażuję musi mieć wyższe cele. Marka RevitaLash przełamuje temat tabu jakim jest rak, pokazuje ważność relacji międzyludzkich i dotyka głębokiego sensu naszego życia. Z kolei marka MIO wydobywa z nas to, co najlepsze: RADOŚĆ z życia, POZYTYWNĄ ENERGIĘ, akceptację siebie i tego co jest TU i TERAZ.

Joanna Kostrzewska_Magazyn EDEN


Joanna Kostrzewska – Prezes Plazanet Polska, dystrybutor marki RevitaLash i MIO