facebook

Misją znakomitej włoskiej marki Philip Martin’s jest łączenie naturalnych składników pochodzących z ekologicznych gospodarstw i nietoksycznych składników chemicznych w celu zapewnienia idealnej równowagi pomiędzy jakością, zdrowiem i efektem działania.

Dzięki dużemu zapotrzebowaniu na produkty naturalne, w ciągu kilku lat firma Philip Martin’s zwiększyła produkcję, standardy kontroli jakości i produkcji w celu uzyskania powszechnie znanych i cenionych na całym świecie certyfikatów, takich jak Ecocert.

FILOZOFIA

Philip Martin’s to włoska marka, która tworzy biokompatybilne produkty kosmetyczne, łącząc poszukiwania jakości i dobrego samopoczucia oraz zapewniając osiągnięcie równowagi między naturą i najnowszymi osiągnięciami naukowymi. Filozofię firmy odzwierciedla logo – dwie złączone dłonie to metafora pracy i partnerstwa w świecie Philip Martin’s. Oko pośrodku to symbol patrzenia w przyszłość. Produkty tworzone są ze składników pochodzenia roślinnego, aby zaoferować efektywność i maksimum uwagi zarówno klientom jak i otoczeniu.Doświadczenia sensoryczne Philip Martin’s sprawiają, że każdy zabieg jest wyjątkową chwilą, gwarantującą niezwykłe doznania i zapewniającą maksymalną jakość, bez uszczerbku dla wyznawanych wartości. Szeroka gama produktów umożliwia staranny dobór do indywidualnych potrzeb, zapewnia stały rozwój i pozwala osiągnąć poziom doskonałości.

Philip Martins 3

DLACZEGO PHILIP MARTIN’S?

Produkty: stworzone z użyciem biokompatybilnych i certyfikowanych składników, które zapewniają zdrową pielęgnację, przy jednoczesnym szacunku i dbałości zarówno o klienta jak i środowisko naturalne.
Rytuały pielęgnacyjne: zmysłowe wrażenia, dzięki którym wizyta w salonie staje się wyjątkowym i szczególnym momentem przyjemności. Szkolenia: innowacyjny sposób na pozytywną motywację i kreatywność zespołu.
Model biznesu z sukcesem: unikalny pomysł na biznes, który w krótkim czasie pozwolił rozwinąć się firmom w ponad 30 krajach.

HISTORIA

Firma została założona w 1984 we Włoszech przez Mauro Trimigliozzi, który po latach pracy w biznesie kosmetyków ekologicznych stworzył markę w 2006. Nazwa firmy inspirowana jest imionami jego synów Filippo i Martin, które dla Mauro były symbolem czystości i szczerości. Po narodzinach Tommaso, trzeciego dziecka, powstała linia do pielęgnacji dla dzieci – Tommy Baby.

Philip Martins 2

PRODUKCJA

Philip Martin’s  łączy składniki pochodzenia naturalnego i organicznego z nietoksycznymi składnikami chemicznymi. Połączenie ich z  olejkiem jojoba, esencją z ekologicznych pomarańczy z Calabrii, włoskim aloesem czy śródziemnomorską oliwą z oliwek, zabiera markę na najwyższy poziom  tworzenia kosmetyków i zapewnia osiągnięcie właściwej równowagi między naturą i nauką. Firma wykorzystuje najlepsze „know-how” i technologie, aby z powodzeniem produkować i dystrybuować swoje produkty na całym świecie. Do tego stale rozwija się i poszukuje nowych naturalnych formuł organicznych, bez siarczanów, pigmentów syntetycznych, tworzyw sztucznych, alkoholu, glikolu propylenowego, parabenów metylowych czy butylowych. Szczególną uwagę zwraca na wysokie standardy jakości, które wyróżniają firmę od samego początku.

PRODUKTY

Naturalne i nieagresywne dla skóry i włosów produkty zapewniają wyjątkową wydajność i efektywność. Wiele z nich ma wszechstronne zastosowanie  – mogą być wykorzystywane zarówno do pielęgnacji włosów i skóry. A przestrzeganie procedur przypisanych do poszczególnych rytuałów, zarówno tych związanych z pielęgnacją codzienną, jak i profesjonalną, zapewnia najlepsze efekty działania. Akademia Philip Martin’s  organizuje różnorodne szkolenia dotyczące zastosowania produktów, jak i wiedzy na temat składników INCI, która staje się fundamentalnym narzędziem współpracy.Philip Martins 5