Facebook open

Od 15 lat Magazyn EDEN towarzyszymy rozwijającemu się rynkowi SPA & Wellness. Z tej okazji przygotowaliśmy przegląd 15 wiodących marek kosmetycznych SPA. Są wśród nich kosmetyki istniejące na rynku polskim lub zagranicznych ponad sto lat, są i takie, które choć powstały stosunkowo niedawno, ale szybko i skutecznie zaskarbiły sobie serca klientek.

 Właściciel obiektu SPA, jego menadżer czy po prostu klient korzystający z zabiegów – bez wątpienia każdy przyzna, że dla wszystkich bez wyjątku wybór marki kosmetycznej w hotelowym SPA, day SPA czy salonie kosmetycznym to istotna, żeby nie powiedzieć kluczowa sprawa. Dla obiektu to być, albo nie być na coraz bardziej zatłoczonym rynku. Dla klientów – wygoda, bezpieczeństwo i możliwość dokonywania właściwych wyborów. Jak zatem wybrać obiekt SPA i markę kosmetyczną dla siebie? Nie wystarczy spytać doświadczonej koleżanki, bo ona może mieć zupełnie inną skórę, a zatem i potrzeby. Warto kierować się własnymi potrzebami oraz spójnością w organizacji przestrzeni w salonie.
Wszak SPA to nie tylko skuteczna pielęgnacja, ale także relaks i wiążące się z nim bardzo subiektywne odczucia estetyczne. Jeśli nie mamy swoich ulubionych rytuałów i kosmetyków, zbyt duża ilość marek w jednym obiekcie wprowadzi zamęt w głowie i utrudni wybór, zbyt mała – nie pozostawi go wcale. Tak źle i tak niedobrze. Najlepszy jest złoty środek. Przeważnie salony i hotele SPA mają po 2-3 główne marki kosmetyczne (rzadziej związane są tylko z jedną firmą), dzięki którym mogą zapewnić pełną gamę potrzebnych zabiegów na twarz i ciało. Menu uzupełniają dodatkowo  liczne masaże. Często, zarówno w języku potocznym, jak i w branży słowo „SPA” jest nadużywane. Wśród kosmetyków, które z tym pojęciem mają niewiele wspólnego, spotykamy produkty codziennego użytku, jak: balsam SPA, żel pod prysznic SPA, sól do stóp itd. Bywalcy SPA wiedzą, iż są to tylko działania marketingowe, a prawdziwe kosmetyki SPA, oferujące coś więcej niż tylko modny chwyt marketingowy, znajdujemy w salonach kosmetycznych, obiektach SPA i klinikach medycyny estetycznej. Nie znajdziemy ich w marketach czy drogeriach. Coraz częściej zdarza się, że proponowana w salonie marka posiada też powszechnie dostępne kosmetyki detaliczne. Wtedy przynajmniej znamy ją i wiemy, czy nam odpowiada czy nie. Ale kosmetyki SPA to jednak zupełnie oddzielna gałąź w kosmetycznej branży. Często produkowane są przez firmy nieuczestniczące w rynku masowym. Są to zupełnie inne marki, a ich dostępność jest ograniczona.
Na 15-lecie Edenu przygotowaliśmy przegląd 15 wiodących marek kosmetycznych SPA.

ZAPACHY NATURY -NORDEN COSMETICS  
Łatwe w użyciu produkty, zamiłowanie do natury oraz długotrwałe, zrównoważone i efektywne działanie to główne atuty kosmetyków Norden Cosmetics. Norden Cosmetik kosmetyki 15lecia

Norden Cosmetics to wysokiej jakości, skuteczne i przyjazne dla skóry kosmetyki profesjonalne dedykowane SPA. Ich celem jest długotrwałe, zrównoważone i efektywne działanie nie tylko na skórę, ale również na cały organizm. Marka oferuje szeroką gamę prostych w zastosowaniu produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, bazujących na naturalnych recepturach.Łotewski Norden Cosmetics jest uznawany za jedną z wiodących profesjonalnych marek kosmetycznych w krajach nadbałtyckich – na Łotwie, w Estonii i na Litwie. Ma też doskonałe referencje w Norwegii, Czechach, Japonii i Irlandii, a od 2014 roku jest dostępny i doceniany również na polskim rynku.
Firma Norden Cosmetics powstała w 2012 roku w Rydze na Łotwie. W świat kosmetyki wkroczyła, wprowadzając linie do zabiegów na ciało. Za główny cel postawiła sobie stworzenie łatwych w użyciu produktów dla profesjonalistów oraz uzyskanie widocznych rezultatów dla klienta. Produkty do zabiegów SPA to peelingi oraz kosmetyki do masażu takie jak: maski, masła, mleczka i oleje. Bardzo szybko zyskały one szerokie uznanie wśród profesjonalistów. Od tego czasu oferta cały czas rozwija się. Aktualnie znajduje się w niej 37 linii zapachowych, a firma wciąż pracuje nad nowościami. Zaskakują one bogactwem zmysłowych aromatów. Listę bestsellerów otwierają: orient, młode pączki brzozy, kwiat lipy, łąka, czerwone wino, jedwab, a dla mężczyzn – tytan. Managerowie SPA mają z czego wybierać przy tworzeniu menu zabiegowego. Oferta jest tak bogata, że można je zmieniać np. w zależności od pory roku. Norden Cosmetics stawia na naturalne oleje roślinne, których dobroczynne działanie na skórę znane jest od wielu lat. Bazą kosmetyków są najwyższej jakości oleje z nasion palmy oleistej, sezamu, nasion rzepaku, słodkich migdałów, pestek winogron oraz masła shea i z nasion kakaowca. Dzięki temu produkty do masażu mają bardzo wszechstronne działanie: regenerują, odżywiają, nawilżają, łagodzą, wzmacniają, wygładzają i oczyszczają skórę. Przemyślane łączenie składników aktywnych i zmysłowych aromatów daje dobre samopoczucie podczas zabiegu i doskonałe efekty po nim. Chociaż Norden Cosmetics jest stosunkowo młodą marką na rynkach europejskich i azjatyckich, jest już znana i ceniona wśród profesjonalistów oraz cieszy się dobrą reputacją i lojalnością klientów.
www.nordencosmetics.pl

 SKUTECZNIE I Z PASJĄ - PINO
113 lat doświadczenia w branży SPA, współpraca z najlepszymi hotelami i niezapomniane masaże to najważniejsze cechy PINO.Pino razem

PINO wyznacza trendy i zmienia branżę SPA. To niemiecka, rodzinna firma stworzona przez masażystów dla masażystów – od niedawna dostępna  również w Polsce. Stali partnerzy biznesowi, zadowoleni masażyści na całym świecie potwierdzają pełne zaangażowanie i unikalne warunki współpracy.
Sprawdza się w miejscach, które stawiają na unikalność, bliskość natury i ciągłe zaskakiwanie gości. Dlaczego?

  •  Unikalność – każde SPA jest inne. PINO pomaga wydobyć „to coś” i uczynić wizytę w SPA niezapomnianym przeżyciem.
  •  Bliskość natury – obcowanie z naturą i oddech od codziennego zgiełku to to, czego szukają goście wyjątkowych obiektów SPA na świecie. PINO skutecznie pomaga w kreowaniu doświadczenia i emocji.
  •  Zaskakiwanie gości – PINO przekracza oczekiwania gości podczas każdej wizyty w SPA. Dzięki takiemu podejściu każdy odwiedzający, który jest spragniony relaksu, czuje się doskonale i zwiększa częstotliwość wizyt.

Masaże PINO to światowa czołówka – regularnie zdobywają tytuły najlepszych masaży na świecie. W połączeniu z wymagającymi i specjalistycznymi szkoleniami pomagają wynieść SPA na wyższy poziom. Wszyscy w PINO wyznają zasadę, że produkt musi być doskonały, ale masaż i obsługa gościa też musi być perfekcyjna i niezapomniana. Jakość samego produktu jest po prostu oczywista.Wizyta w SPA ma być podróżą i unikalnym doświadczeniem. Takie podejście motywuje do ciągłego rozwoju i udoskonaleń. Profesjonaliści PINO z międzynarodowym know-how pomagają wydobywać potencjał SPA i przekazują swoją wiedzę.PINO pomaga skutecznie i z pasją już od 1904 roku.Niezapomniany masaż? Doskonałe produkty do masażu? PINO!

www.pino-polska.pl

GWIAZDA SOTHYS
Sothys to ekskluzywna, francuska marka oferująca wyjątkowe zabiegi oraz produkty przeznaczone dla salonów piękności, gabinetów kosmetycznych oraz SPA. Wybierając Sothys, wybierasz sukces, innowacyjność oraz zmysłowość.kosmetyki 15lecia sothysCompo

Egipska legenda opowiada o olśniewającej, najjaśniejszej na niebie gwieździe Sothys. Była ona tak piękna,że przyćmiła swoim blaskiem zazdrosną Wenus. Gwiazda Sothys stała się inspiracją dla marki, która nosi jej imię oraz dąży do piękna i doskonałości.
Sothys to francuska firma rodzinna rozwijana z pasją i doskonałymi efektami nieprzerwanie od 1946 roku. Oferuje ekskluzywne, wyjątkowe zabiegi oraz produkty i jest darzona zaufaniem przez kobiety na całym świecie. Jej sercem, filozofią i źródłem inspiracji jest natura. O wyjątkowości marki decydują unikalne rytuały, łączące w sobie zmysłowość, efektywność oraz indywidualne podejście, tak aby każda wizyta w instytucie urody Sothys była niezapomnianym przeżyciem, zarówno dla ciała, jak i zmysłów.Zaawansowane badania naukowe stanowią podstawę innowacji i osiągnięć marki, co pociąga za sobą ciągłe odkrywanie nowych składników aktywnych stosowanych do wytwarzania ekskluzywnych formuł. Sothys skupia się na wydajności, bezpieczeństwie, naturze, doznaniach, z jednoczesnym naciskiem na nowoczesność oraz szybkie tempo rozwoju.W dwóch fabrykach, we Francji w Meyssac oraz w Miami na Florydzie, powstają produkty do zabiegów kosmetycznych oraz do codziennej pielęgnacji domowej twarzy i ciała. Sothys jest też twórcą wyjątkowej i ekskluzywnej metody masażu Digi-Esthétique która, zwykły zabieg zmienia w niezapomniane doznania zmysłowe, równocześnie zwiększając skuteczność produktów. Masaż ten, wykorzystywany jest w zabiegach na twarz oraz ciało.

Marka Sothys to:

  •  najwyższa jakość produktów i usług zapewniająca pełne zadowolenie i komfort nawet najbardziej wymagającym klientom;
  •  personalizacja – dzięki zaawansowaniu produktów i zabiegów „szytych na miarę” Sothys wydobywa piękno i wyjątkowość każdej kobiety;
  •  kompletna oferta zabiegów dla gabinetów kosmetycznych i SPA;
  •  produkty detaliczne jako kontynuacja pielęgnacji;
  •  profesjonalne szkolenia – światowej klasy program szkoleniowy zapewniający najwyższy poziom wiedzy teoretycznej oraz praktycznej;
  •  wsparcie marketingowe oraz merchandisingowe.

Symbolem podkreślającym szacunek marki do przyrody i jej naturalnych dóbr jest uczestnictwo w projekcie Eco-packaging Charter, który zobowiązuje markę do produkowania ekoopakowania.


 

BABOR
Pochodzenie: Niemcy
Rok powstania: 1956
Specjalizacja: Profesjonalna pielęgnacja anti-aging. Bogata gama produktów o precyzyjnych recepturach dostosowanych do różnych potrzeb i typów skóry, wykorzystująca ponad 850 substancji czynnych. Babor słynie też z koncentratów substancji czynnych zamkniętych w 2 ml ampułkach.
Składniki: Znakomita większość substancji czynnych stosowanych w kosmetykach jest pochodzenia roślinnego, często pozyskuje się je z kontrolowanych upraw biologicznych, z poszanowaniem środowiska i jego naturalnych zasobów.

BIELENDA PROFESSIONAL
Pochodzenie: Polska
Rok powstania: 2004
Specjalizacja: Zaawansowana pielęgnacja skóry twarzy; nowoczesne, kosmetyczne rozwiązania anti-aging oraz terapie specjalistyczne, m.in. przy wykorzystaniu kwasów. A także zabiegi na ciało, które reprezentują holistyczne podejście marki do pielęgnacji w gabinetach I centrach SPA.
Składniki: Wyselekcjonowane składniki roślinne zamknięte w unikalnych, autorskich formułach kosmetycznych. Synergia natury i technologii – umiejętne czerpanie z dobroczynnych sił świata roślin w połączeniu z najnowszymi osiągnięciami naukowymi w kosmetologii.

[COMFORT ZONE]
Pochodzenie: Włochy
Rok powstania: 1996
Specjalizacja: Kosmetyki ekologiczne, holistyczne podejście do ciała I jego pielęgnacji. “Jesteśmy naturalni i chcemy nauczyć klientów naturalnego piękna”. Wykorzystując najnowsze badania naukowe i czerpiąc z natury, marka oferuje kompleksowe linie kosmetyków o właściwościach aromaterapeutycznych, biochemicznych i fitoterapeutycznych.
Składniki: Produkty łączą w sobie składniki pochodzenia roślinnego, morskiego, olejki aromaterapeutyczne, wodę termalną, glinki oraz grupę specjalistycznych składników opatentowanych przez markę.Kosmetyki 15lecia masaz olejkami

DERMALOGICA
Pochodzenie: Stany Zjednoczone
Rok powstania: 1986
Specjalizacja: Kosmetyka biała, produkty kosmeceutyczne. Wyjątkowa personifikacja pielęgnacji, wnikliwa analiza Face Mapping oraz zabiegi “na receptę” przygotowywane zgodnie z potrzebami skóry.
Składniki:  Stosuje w swoich kosmetykach składniki idealnie dobrane do walki z konkretnymi problemami skóry. Chodzi o to, aby energia drzemiąca w zastosowanych preparatach precyzyjnie docierała do miejsc, które najbardziej tego potrzebują. Terapia taka uwzględnia zmienność cechującą nasz organizm.

DIBI MILANO
Pochodzenie: Włochy
Rok powstania: 1976
Specjalizacja: Marka zaawansowana biotechnologicznie. Oferuje unikalne receptury kosmetyków, stawiając na najwyższą jakość i skuteczność działania. Wszystkie linie przebadane pod kątek skuteczności przez laboratoria wewnętrzne i zewnętrzne.

DR IRENA ERIS
Pochodzenie: Polska
Rok powstania: ponad 22 lata
Specjalizacja: Zaawansowane technologicznie preparaty do różnorodnych potrzeb I problemów każdego rodzaju cery. Filozofia indywidualnego podejścia do klienta. Podążanie za światowymi trendami I standardami.
Składniki: Innowacyjne formuły składników aktywnych gwarantują ich wysoką jakość, skuteczność i bezpieczeństwo. Własne Centrum Naukowo-Badawcze, autorskie zgłoszenia patentowe.Kosmetyki 15lecia Maska na twarz

 ELLA BACHÉ
Pochodzenie: Francja
Rok powstania: 1936
Specjalizacja: Indywidualne rozwiązania dla każdego rodzaju skóry. Zaawansowane i wysoce skuteczne preparaty do pielęgnacji twarzy i ciała. Wyjątkowe ceremoniena twarz i ciało, nasycone odżywczymi składnikami naturalnego pochodzenia.
Składniki: Kosmetyki na bazie ekstraktów roślinnych, takich jak: pomidory, oliwa z oliwek, orechy, oleje roślinne i olej z halibuta, owoce – acerola, marchew, porzeczki, winogrona, itp.

KLAPP COSMETICS
Pochodzenie: Niemcy
Rok powstania: 1980
Specjalizacja: Kosmetyka biała, profesjonalne preparaty do pielęgnacji twarzy i całego ciała.
Misja: Mottem marki sa słowa Oskara Wilda “Mam prosty smak, dla mnie tylko najlepsze jest wystarczająco dobre”. Działanie zgodnie z aktualnymi trendami i tworzenie zabiegów, które wyprzedzają swój czas, pozwala ciągle zaskakiwać nowymi formułami i produktami.

SAINT MALO
Pochodzenie: Francja
Rok powstania: 2006
Specjalizacja: Formuły kosmetyków stanowią synergię dobroczynnych właściwości bretońskiej natury. Wywodzą się z tradycji prozdrowotnych pobytów w tym regionie, a jednocześnie wykorzystują możliwości współczesnej nauki I biotechnologii.
Składniki: Marka silnie powiązana z filozofią thalasso. Jej ideę oddaje hasło “Piękno rodzi się z morza” - to właśnie składniki o morskim rodowodzie są esencją preparatów.Kosmetyki 15lecia SothysHammam

SKEYNDOR
Pochodzenie: Hiszpania
Rok powstania: 1966
Specjalizacja: Zastosowanie innowacyjnych składników aktywnych I ich kompleksów w kosmetykach do pielęgnacji twarzy. Odpowiedni program zabiegowy dla każdego typu skóry oraz kosmetyki detaliczne.
Składniki: Najwyższej jakości składniki aktywne w kosmetyce profesjonalnej, które są gwarancją skuteczności I widocznych efeków pielęgnacji.

THALGO
Pochodzenie: Francja
Rok powstania: 1964
Specjalizacja: Najwyższej jakości, profesjonalne zabiegi na twarz I ciało oraz znakomite kosmetyki do pielęgnacji domowej.
Składniki: Kosmetyki morskie, zawierające ekstrakty z alg, morskie minerały I wodę morską. Aktywne składniki zaoptarują skórę w witaminy, aminokwasy, proteiny oraz składniki mineralne. 

YONELLE
Pochodzenie: Polska
Rok powstania: istnieją ponad 30 lat
Specjalizacja: Polska marka kosmetyczna stworzona przez Jolantę Zwolińską i Małgorzatę Chełkowską – wizjonerki i autorytety w środowisku profesjonalistów branży kosmetycznej. Oferuje innowacyjne zabiegi i luksusowe kosmetyki o wysokiej skuteczności osiąganej dzięki poprawie wnikania substancji aktywnych w głąb skórę.
Misja: „Nie sztuką jest zastosować w kosmetykach wszystkie najnowsze aktywne składniki przeciwzmarszczkowe. Sztuką jest sprawić by przebiły się one przez barierę naskórka, która na ogół jest nie do pokonania. Wtedy mogą skutecznie działać. To największe wyzwanie kosmetologii XXI wieku”