Nova Group, jako partner najpiękniejszych SPA w Polsce, oferuje kompleksową obsługę klientów instytucjonalnych – od etapu doradztwa, poprzez realizację, po obsługę posprzedażową – w zakresie tworzenia i wyposażenia nowoczesnych stref SPA & wellness oraz fitness, siłowni hotelowych, gabinetów kosmetycznych, odnowy biologicznej, medycyny estetycznej i rehabilitacyjnych.
Proponujemy rozwiązania takie jak: urządzenia SPA & wellness, sauny i baseny, fotele i leżanki, urządzenia kosmetyczne i medyczne, kosmetyki profesjonale oraz sprzęt fitness.
Misją Nova Group jest dostarczanie najbardziej zaawansowanych technologicznie urządzeń oraz produktów, które efektywnie i bezpiecznie poprawiają stan zdrowia, urodę i samopoczucie. Dużą wagę przywiązujemy do śledzenia i nieustannego wdrażania innowacji w zakresie naszej oferty.
Naszymi największymi atutami są m.in. bogate doświadczenie – firma istniejemy od 1984 roku – bogate portfolio oraz dogłębna znajomość branży. Wyróżnia nas zespół ekspertów zapewniający obsługę na najwyższym poziomie.
Współpracujemy z wiodącymi światowymi producentami branży beauty, SPA & wellness oraz fitness, a w naszym portfolio można znaleźć wyłącznie profesjonalne produkty uznanych marek:
- Leżanki i fotele zabiegowe oraz urządzenia i technologie bezdotykowe od Gharieni Group m.in. Welnamis, i3Dome czy Celliss;
- Kapsuły floatingowe od Float SPA;
- Profesjonalne łóżka zabiegowe np. Soft Pack System czy Salve In Terra oraz innowcyjne rozwiązania saunowe od Kurland;
- Wanny, łóżka hammam czy AquaThermoJet od Trautwein;
- Wyposażenie fitness marki Salter;
- Profesjonalne kosmetyki i zabiegi: Maria Galland, Skeyndor, Arosha, Scens, Kurland;
- Innowacyjne urządzenia do medycyny estetycznej m.in. lasery do epilacji marki Asclepion Laser Technologies, sprzęt do modelowania i urządzenia medyczne od Candela czy Asterasys i inne.
Wychodzimy z założenia, że w czasach rosnącej konkurencyjności kluczem do sukcesu jest już nie tylko analizowanie potrzeb klientów, ale też wyprzedzanie ich. Przemyślana inwestycja to decyzja o współpracy z partnerem, za którym stoją: doświadczenie, know-how, rozpoznawalne marki i co najważniejsze – wiedza na temat tego, czego klienci oczekiwać będą w przyszłości.