Page 106 - Business_SPA_2023
P. 106

PORTFOLIO MARKI


            Saint Malo




             Miejsce i rok powstania
             Francja, Saint Malo, 200
              ystrybutor w Polsce
             Agics Agnieszka  ak                                               gnieszka  ak
             www.agics.pl                                                     Dystrybutor Marki w Polsce



             deę Saint Malo oddaje hasło  Piękno   domości ekologicznej i wszystkich zmian,   peelingi, maski do ciała oraz wyjątkowe
            rodzi się z morza , bo to właśnie morskie   które mają eko-znaczenie, a najnowsze   masaże, które przeniosą cię w świat bogac-
            składniki są esencją kosmetyków.  produkty  Saint Malo są tego najlepszym   twa składników aktywnych, zmysłowych
                                             przykładem.                      zapachów oraz wyjątkowych konsystencji.
            Historia marki
            Francuska marka Saint Malo została stwo-
            rzona w 200  roku przez Grupę Thermes
            Marins de Saint Malo, właściciela sieci luksu-
            sowych hoteli,  entrum Thalassoterapii oraz
            pól golfowych zlokalizowanych na Półwyspie
            Bretońskim nad Oceanem Atlantyckim.
            Misja i specjalizacja
            Saint Malo to ekskluzywne kosmetyki za-
            wierające wyjątkowe składniki, takie jak
            algi, solanki, woda morska, kolagen morski,   Butelki wykonane są z plas ku pochodzą- Obecność na rynku

            minerały i pierwiastki śladowe, cenne wyciągi   cego z recyklingu i mają drewniane nakrętki.   Marka Saint Malo obecna jest w ponad
            roślinne (opuncja, różeniec, koper morski)   Kremy znajdują się w szklanych opakowaniach.   50  najbardziej  luksusowych  obiektach
            oraz olejki eteryczne.           Materiał, z którego wytwarzane są tuby to   w Polsce, w tym w wiodących hotelach
              Marka Saint Malo współpracuje z 5 labora-  trzcina cukrowa, w 100  nadająca się do re-  SPA  Hotel Poziom 511, Hotel Mercure
            toriami, co pozwala na tworzenie specjalistycz-  cyklingu. Natomiast opakowania zewnętrzne   Kasprowy, Odyssey  lubHotel Wellness
            nych i unikatowych produktów przy pełnej   drukowane są na papierze pochodzącym z la-  & SPA, Afrodyta SPA & Wellness Resort,
            kontroli jakości. Partnerem Saint Malo jest  en-  sów zarządzanych w sposób zrównoważony,   Wave Międzyzdroje, Hotel Sal c, Bachleda

            trum Morskie w Bretanii, które bada składniki   posiadających certyfikat FS .  Resort, a także w day SPA  Good me Day


            aktywne oraz reguluje ingerencje w środowisko                     Spa oraz Ori Spa w Poznaniu.
            morskie, kontrolując ilość pozyskiwanych alg.  Wiodące linie i zabiegi
                                             Wiodącymi zabiegami marki Saint Malo są  Plany na przyszłość i nowości
            Zrównowa ony rozwój              rytuały pielęgnacyjne z naturalnymi skład-  Mając ugruntowaną pozycję w SPA w zakresie
            Dbanie o środowisko to inwestycja długofa-  nikami zaczerpniętymi z dalekich wypraw.   pielęgnacji ciała, marka Saint Malo z sukce-
            lowa, dlatego cieszymy się z rosnącej świa-  Podczas niezwykłych zabiegów poznasz   sem rozszerza swoją ofertę o pielęgnację
                                                                              twarzy. W związku z rosnącym popytem na
                                                                              zabiegi manualne, doceniana jest jakość oraz
                                                                              kompaktowość marki, jak również autorskie

                                                                              masaże o charakterze wellness oraz an -
                                                                              -aging. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom
                                                                              wszystkich kobiet pragnących jędrnej i pro-
                                                                              miennej skóry, marka wprowadza w pierw-
                                                                              szym kwartale 202  rewolucyjną linię Global
                                                                              An -Age.

                                                                                    D ANE K ONTAKT O WE:                             Pielęgnacyjny rytuał oczyszczania twarzy
                                                                                  S  gnieszka  ak
                                                                              ul.  aczorow kiego 21, 61-6 5  ozna
                                                                              t e l .  + 4 8  7 9 9  0 8 8  7 7 0 ,  a g n i e s z k a .z a k @ g m a i l . o m
                                                                                                           c
                                                                                :
                                                                              www.agics.pl
         106 | SPA        -        &     
   &                                                     SPA    .	                                                 DYSTRYBUCJA	W	POLSCE:	      WWW.AGICS.PL
   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111