Page 36 - Eden_2_2020
P. 36

URODA




            doktor, którzy doda Taka rekomendacja jest coraz częściej
            bardziej wartościowa niż twarz modelki czy aktorki wystę-  Za kosmetykami „doktorskimi” stoi nie
            pującej w spocie reklamowym.
              Za kosmetykami doktorskimi stoi nie tylko wiedza naukowa,   tylko wiedza naukowa, ale też praktyczne
            ale też wieloletnie praktyczne doświadczenie ich twórców. To   doświadczenie ich twórców. To budzi
            budzi zaufanie klientek. Poza tym produkty te nie są anonimo-
            we – ktoś zaświadcza ich skuteczność własnym nazwiskiem.   zaufanie klientek. Poza tym produkty te
            A jeśli jest to lekarz, który ma dużą praktykę czy własną   nie są anonimowe – ktoś zaświadcza ich
            klinikę, to najbardziej zależy mu na zaufaniu klientów, którego
            nie może nadwyrężyć promowaniem nieskutecznych mazideł.   skuteczność własnym nazwiskiem. Taka
            Taka rekomendacja jest coraz częściej bardziej wartościowa   rekomendacja jest bardziej wartościowa
            niż twarz modelki czy aktorki występującej w spocie rekla-
            mowym. Dzięki temu łatwiej nam uwierzyć w wysoką jakość   niż twarz modelki czy aktorki występującej
            kosmetyków. I na koniec... doktor, w powszechnej świadomo-  w spocie reklamowym.
            ści oznacza lekarza, któremu z zasady ufamy.

            KREMY HOLLYWOO  DZKICH GWIAZD                        blasku”. Hasło przewodnie marki Lancer brzmi „Wiarygod-
            Jednym z najpopularniejszych dermatologów w Beverly   ne piękno”. Kosmetyki te używają m.in. Victoria Beckham
            Hills jest dr Harold Lancer. Jest autorem przełomowej me-  i Kim Kardashian.
            tody anti-aging „The Lancer Method”, którą opisał w swo-  Równie słynnym, choć nieco bardziej kontrowersyjnym,
            jej książce, wydanej w Polsce pod tytułem „Skóra pełna   hollywoodzkim doktorem był Frederic Brandt nazywany
                                                                 „baronem botoksu”, który rozpropagował zastrzyki z toksy-
                                                                 ną botulinową. Do jego stałych klientów należeli: Madonna,
                                                                 Calvin Klein, Linda Evangelista czy Naomi Campbell. Mar-
                                                                 ka kosmetyczna dr Brandt głosi „zabierz doktora do domu”
                                                                 i obiecuje rezultaty podobne do zabiegów w gabinecie.
                                                                  Zawrotną karierę w Stanach Zjednoczonych zrobiły
                                                                 niemieckie kosmetyki dr Sturm, które mają być uzupełnie-
                                                                 niem zabiegów gabinetowych, a także działać prewencyjnie
                                                                 i opóźniać procesy starzenia. Doktor Barbara Sturm jako
                                                                 jedna z pierwszych na świecie stosowała osocze bogatopłyt-
                                                                 kowe w zabiegach mezoterapii. Sztandarowymi produkta-
                                                                 mi marki dr Barbara Sturm, cieszącymi się popularnością
                                                                 wśród hollywoodzkich gwiazd, są sera.

                                                                 RENOMOWANE MARKI
                „DOKTORSKIE” KOSMETYKI                           Wśród najbardziej znanych doktorskich marek kosmetycznych
                             W POLSCE                            znajdują się też:
                                                                 l   dr Sebagh – dermokosmetyki stworzone przez chirurga
                                                                  plastycznego, mają one wzmocnić i przedłużyć efekty
                                                                  zabiegów odmładzających,
                                                                 l   dr Murad – kosmetyki amerykańskiego dermatologa
                    W Polsce również nie brakuje                  Howarda Murada, pioniera stosowania kwasów AHA
                                                                  w pielęgnacji i terapii skóry,
                 kosmetyków z doktorem w nazwie.                 l   dr Russo –  kosmetyki powstały pod okiem lekarza me-
               Znajdziemy je w drogeriach i aptekach.             dycyny estetycznej doświadczonego zwłaszcza w zakre-
                                                                  sie ochrony skóry przed promieniowaniem słonecznym,
                Po sce swo e m rki m  ą m in   f rm ceutk  dr    l   dr Hauchka – to kosmetyki w 100% naturalne, kontynu-
               ren   ris   ek rz medycyny estetyczne  dr    de    ujące tradycję holistycznej pielęgnacji ciała zapoczątko-
              m r   nkowi k   ottore   derm to o  dr n med        waną w pierwszej połowie XX wieku przez dr. Rudolfa
              Krystyn  C  e us  dr C  e us   derm to o  dr        Hauschkę, pioniera kosmetyków naturalnych,
                 i itow n  n uk medycznyc    nut   owick   dr    l   Dr Jart  – koreańska marka utworzona przez lekarza
               o ick     iotec no o  dr Krystyn   i sz   ore  dr   dermatologa i przedsiębiorcę. Dr Sung Jae-jung i Lee
               i sz  czy dr n uk medycznyc   s ec   ist  derm     Chin-wook występują pod pseudonimem dr Jart¢. Marka
              to o  A eks ndr   ymsz   dr  ymsz                   wykorzystuje najbardziej zaawansowane koreańskie
                                                                  technologie i tworzy nowatorskie formuły.                      n

         36              y  we  ness
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41