Page 4 - Poland_100_SPA
P. 4
PREMIER CRU
Skuteczny Od Pierwszego Dotyku
Konsorcjum
ZDROWIE I URODA Od dziewięciu lat linia pielęgnacyjna Premier Cru wykorzystuje najlepsze składniki
pochodzące z winorośli. Premier Cru to połączenie optymalnej zawartości
wszystkich opatentowanych składników Caudalie o najskuteczniejszym
onsorcjum „Zdrowie iUroda” to dobrowolne inieformalne zrzeszenie podmio-
tów, działających samodzielnie wafiliacji przy Polskiej Organizacji Turystycznej. działaniu przeciwstarzeniowym.
KJego celem jest wspólne wypracowanie iwdrożenie strategii działań, których
celem jest zwiększenie zainteresowania produktami polskiej turystyki uzdrowiskowej, NOWOŚĆ!
medycznej oraz wellness ispa wśród turystów krajowych izagranicznych. Wkrajach W 2018 roku marka Caudalie otwiera nowy rozdział
Europy Zachodniej ten model integracji rozwijany jest od lat iprzynosi doskonałe w historii swojej kultowej serii Premier Cru
efekty. WPolsce jego znaczenie dopiero poznajemy iupowszechniamy. i przedstawia piąty produkt wzbogacony o nową
ekskluzywną technologię kompleks – Vinergy®,
Konsorcjum „Zdrowie iUroda” to sieć współpracujących ze sobą przedsiębiorstw, opatentowaną przez Caudalie we współpracy
instytucji otoczenia biznesu, placówek ijednostek administracyjnych. Podstawową z Dr. Davidem Sinclairem z Harvard Medical School.
rolą jest tworzenie spójnego programu promocji, przepływ informacji oraz wymiana
wiedzy idoświadczeń, co sprzyja wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań. Skoor- Serum Premier Cru
dynowana współpraca ułatwia uczestnikom grupy zdobywanie nowych rynków, Przywraca energię komórkową. Wspomaga produkcję
poszerzanie oferty, kumulowanie potencjału firm. Zkorzyścią dla przedsiębiorstw jak kolagenu w skórze.
iregionów. Daje też większe możliwości pozyskania funduszy unijnych, które wostat-
nich latach przydzielane są na realizację projektów wymagających kooperacji wielu NOWOŚĆ 2018!
branż. Spodziewane efekty ich oddziaływania powinny zaś wpływać na więcej niż Nowe zabiegi pielęgnacyjne – Premier Cru –
jedną strefę społeczną. przeciwstarzeniowa pielęgnacja ciała.
Najlepszym przykładem pozytywnej roli konsorcjum są targi międzynarodowe.
Ośrodki SPA iwellness, które wcześniej prezentowały się indywidualnie na dużych im-
prezach targowych, kiedy występują jako członkowie konsorcjum „Zdrowie iUroda”
pod wspólną marką są bardziej zauważalni, co przynosi lepsze efekty marketingowe.
Chęć dołączenia do konsorcjum można zgłosić wkażdej chwili – kontakt:
Filip Płodzień, filip.plodzien@pot.gov.pl, tel.: +48 22 536 71 16.
Dostępne od stycznia 2018 roku w aptekach, sklepach Caudalie oraz na stronie internetowej
4 .SPA.
www.caudalie.com
02-09_kret walas spis_KS.indd 4 2018-01-02 14:11:29 Caudalie_1str.indd 1 2017-12-29 15:22:53