Page 76 - Business_SPA_2023
P. 76
PORTFOLIO MARKI
Babor
Miejsce i rok powstania
Niemcy, 195
ystrybutor w Polsce
Bio-Kosmetyka Sp. z o.o. Monika ukowska
www.babor.pl Dyrektor Operacyjny
Babor wiodąca marka na międzynarodo- Od początku istnienia marka skupiona jest przez serię skoncentrowanych składników
wym rynku selektywnej kosmetyki pro e- na kobietach, dbając o nie nie tylko w kwes i aktywnych w formie ampułek, a skończywszy
m
k
sjonalnej – to synoni d os on le tolerow - pielęgnacji. W ramach rozpoczętej przed kilko- na ekskluzywnych kosmetykach o działaniu
a
a
nej przez skórę, ukierunkowanej pielęgnacji ma laty kampanii społecznej, Babor regularnie przeciwzmarszczkowym i li ingującym czy
o najwyższej skuteczności. inicjuje działania zapewniające wsparcie fun- serii zaawansowanych technologicznie ko-
dacji i projektów mających na celu wzmacnia- smeceutyków.
nie pozycji kobiet, wspieranie ich edukacji oraz
ośmielanie do sięgania po więcej. Obecność na rynku
Marka obecna jest w ponad 70 krajach. Ofertę
Zrównowa ony rozwój zabiegów oraz produktów do pielęgnacji do-
Ochrona środowiska to temat, który od lat mowej znale ć można w Babor Beauty SPA,
jest integralną częścią filozofii marki. Dzięki wybranych salonach kosmetycznych, day
zastosowaniu zielonej energii, fotowoltaiki SPA oraz hotelach SPA w całym kraju. ista
i odnawialnych biogazów linia produkcyjna partnerów dostępna jest na stronie babor.pl.
w Aachen już od 2014 r. jest neutralna pod
względem emisji O . Na początku 2020 r. Ba- Plany na przyszłość
bor osiągnął pełną neutralność klimatyczną, Babor wkroczył na ścieżkę tzw. lean Beauty.
kompensując 100 własnych emisji poprzez Wszystkie nowe formuły są wegańskie i bazują
finansowanie farm wiatrowych na Filipinach, na maksymalnej ilości naturalnych, czystych
a także wspierając globalną inicjatywę The składników, pozyskiwanych ze zrównowa-
Plas c Bank , w ramach której plas k zbie- żonych ródeł. Istniejące receptury także
rany z plaż Malezji, Hai czy Filipin wykorzy- dostosowywane są do nowych wytycznych.
Historia marki stywany jest m.in. do tworzenia opakowań. godnie z założeniami ielonego Planu już
Historia marki rozpoczęła się w 195 r. dzięki Babor realizuje też własny Zielony Plan na początku 202 r. uruchomiony zostanie
pasji niemieckiego biochemika, dra Michaela program, w ramach którego zespół ds. Babor Beauty luster innowacyjny techno-
Babora, który pierwsze formuły produktów zrównoważonego rozwoju poszukuje rozwią- logicznie kampus produkcyjno-logistyczny,
opracowywał we własnej kuchni. W latach zań minimalizujących wpływ na środowisko. będący neutralną klimatycznie fabryką
0. farmaceuta eo ossen odkupił firmę Główne cele to redukcja emisji O (o 50 przyszłości o zerowej emisji i samowystar-
i przeniósł siedzibę do Aachen, rozwijając do 2025 r. w porównaniu z 2018 r.), zielone czalności energetycznej.
pomysł naukowca w markę, która do dziś opakowania podlegające w 100 recyklin-
wytycza trendy profesjonalnej pielęgnacji, gowi, zmniejszanie zużycia tworzyw sztucz-
zaliczając się do grona najbardziej uznanych nych (o 0 do 202 r.) i czysty skład wolny
i rozpoznawalnych na świecie marek kosme- od mikroplas ku i szkodliwych dla środowiska
tycznych. Dzięki determinacji aniny Skór- syntetycznych polimerów, a także zastępo-
czyńskiej, założycielki Bio-Kosmetyki , Babor wanie surowców krytycznych pod względem
trafił do Polski już ponad trzy dekady temu. zasobów surowcami alternatywnymi.
Misja i specjalizacja Wiodące linie i zabiegi
Pielęgnacja spod znaku Babora to specjali- Babor oferuje najskuteczniejsze substan-
styczne badania zamknięte w nowoczesnych cje czynne, profesjonalne doradztwo na
recepturach stanowiących odpowied na najwyższym poziomie oraz pielęgnację
najróżniejsze problemy i potrzeby każdego dostosowaną do indywidualnych potrzeb. D ANE K ONTAKT O WE
typu skóry. Proces produkcji od początku Asortyment marki pozwala tworzyć zindywi- Bio-Kosmetyka
do końca odbywa się w jednym miejscu, dualizowane systemy pielęgnacji zarówno ul. u nicza 57 58, 50-138 rocław
w Aachen. Dlatego każdy produkt jest synoni- profesjonalnej, w salonie kosmetycznym, jak tel.: +48 71 341 0 50 51 , biuro@bio-ko et ka.pl
mem doskonałej jakości made in Germany . i domowej począwszy od linii zmywającej, www.babor.pl
76 | SPA - &
& SPA .