Page 89 - Eden_05_06_2018
P. 89

OKRĄGŁY STÓŁ W BRANŻY WELLNESS
                   W jakim kierunku powinny się rozwijać tradycyjne mia-
                   sta uzdrowiskowe w Europie Środkowo-Wschodniej, aby
                   nadążać za popytem konsumentów? Na to pytanie starała
                   się odpowiedzieć grupa ekspertów, która spotkała się przy
                   okrągłym stole w Krakowie w ramach inicjatywy Europa
                   Wschodnia działającej przy Global Wellness Institute.

                   Oto główne wnioski z rozmowy:
                   l   Eksperci podkreślali potrzebę podejścia wielodyscypli-
                     narnego oraz oddolnego, które pomoże zrozumieć współ-
                     czesną ideę wellness na szczeblu rządowym. Aby się to
                     jednak udało konieczna jest ściślejsza współpraca między
                     środowiskiem naukowym, przedsiębiorcami oraz samorzą-
                     dowcami.
                   l   Istniejący model miast uzdrowiskowych wymaga też     OTWARCIE HOTELU AQUARION
                     transformacji, z silniejszym naciskiem na lokalną kulturę   13 kwietnia odbyło się huczne otwarcie czterogwiazdkowego
                     i tradycje.                                            Hotelu Aquarion z zapleczem konferencyjnym, Strefą Relak-
                                                                            su, połączonego z Aqua Parkiem Zakopane. Huczną imprezę
                   l  W ocenie ekspertów, ważne jest, aby społeczności lokalne   poprowadziła Monika Zamachowska. Wśród atrakcji, które
                     mogły rozwijać postawy wellbeing w swoim życiu, a nie tylko   czekały przybyłych gości, był recital Zbigniewa Zamachow-
                     rozwijać miasta z naciskiem na infrastrukturę turystyczną. Jeśli   skiego oraz wernisaż zdjęć Katarzyny Figury. Uroczystego
                     mieszkańcy będą czuli się dobrze w otaczającej ich przestrzeni,   otwarcia hotelu Aquarion dokonali Paweł Migacz, dyrektor
                     to również będą oni bardziej otwarci i zorientowani na potrzeby   hotelu, Leszek Mięczkowski, współwłaściciel grupy Dobry
                     turystów wellness.
                                                                            Hotel, Grzegorz Ryczek, przewodniczący rady nadzorczej Aqua
                                                                            Hotel Zakopane. W imieniu burmistrza miasta Zakopane
                   W dyskusji wzięli udział m.in. przedstawiciele Stowarzyszenia   Leszka Doruli pojawił się prezes Spółki Polskie Tatry, Piotr
                   Gmin Uzdrowiskowych RP, Europejska Fundacja Spa, Internatio-  Włosiński. Gości przywitała zaś dyrektor biura regionalnego
                   nal Medical Wellness Association, Polska Organizacja Turystycz-  Sylwia Perska z Nova Group.
                   naj, a także przedsiębiorcy, eksperci wellness, no i oczywiście
                   Magazyn EDEN.
                                                                            Po podziękowaniach oraz przecięciu wstęgi przybyli goście mo-
                                                                            gli skosztować specjałów hotelowej restauracji, a następnego
                                                                            dnia przetestować inne usługi hotelu, czyli Aqua Park Zakopa-
                                                                            ne, Strefę Relaksu itd.

                                                                            Na zdjęciach: Grzegorz Ryczek, Leszek Mięczkowski, Paweł
                                                                            Migacz oraz najmłodsza przedstawicielka Magazynu Eden, Zu-
                                                                            zanna Sołtyk z Gwiazdą wieczoru – Zbigniewem Zamachowskim



                   REKORDOWA EDYCJA                                         – łączące teorię z praktyką – przyciągnęły fanów nowości oraz
                   21. edycja targów BEAUTY FORUM, które odbyły się marcu 2018   szerokie grono profesjonalistów poszukujących innowacyjnych
                   roku w Centrum Targowo-Kongresowym w Warszawie, przyciąg-  rozwiązań i receptur.
                   nęła tłumy zwiedzających i szerokie grono wystawców z kraju   Kolejna edycja targów tuż po wakacjach!
                   i zagranicy. To była kolejna rekordowa edycja.

                   Targi odwiedziło ponad 14 000 profesjonalistów. Swoją ofertę
                   i nowości zaprezentowało 230 wystawców z kraju i ze świata.
                   W seminariach uczestniczyło blisko 900 osób, a organizowa-
                   ne podczas targów konkursy i mistrzostwa zgromadziły 90
                   uczestników.
                     Międzynarodowy Kongres Kosmetyczny – wyjątkowa pod
                   względem doboru tematów i wykładowców oferta edukacyjna,
                   obejmująca w tym roku 22 propozycje, spotkała się z wielkim
                   zainteresowaniem i uznaniem profesjonalistów. Uczestnicy
                   chwalili wysoki poziom wykładów, ogromną wiedzę i doświad-
                   czenie prelegentów.
                     Scena Meeting Point zgromadziła publiczność oklaskującą
                   laureatów prestiżowego konkursu Beauty Forum Awards 2018,
                   a także finalistów mistrzostw i konkursów. Prezentacje firmowe







          86-90_wydarzenia_i_stopka.indd   89                                                                                    2018-06-07   03:55:30
   84   85   86   87   88   89   90   91   92