Page 26 - Polska_na_weekend_2023
P. 26

Polskie Marki Turystyczne





                                Polskie Marki Turystyczne to projekt Ministerstwa Sportu i Turystyki
                                   realizowany we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną.
                                 Służy promocji regionów turystycznych i zachęcaniu do podróży
                                  po najciekawszych regionach naszego kraju, a także wspieraniu
                                 profejonalnego zarządzania lokalnymi produktami turystycznymi.



                     deą projektu Polskie Marki Turystyczne jest wsparcie  korzystając z atrakcji i usług zgrupowanych w ramach
                     w tworzeniu tzw. regionów turystycznych, których  obszaru wizerunkowego danej marki. W ramach projektu
                     marka, wysoka jakość świadczonych usług oraz spójny  tworzone będą warunki dla kooperacji organizacji tury-
                  Imarketing mają zachęcać do podróży. Niezbędne  stycznych, samorządów i podmiotów branży turystycznej,
                  jest, aby informacje dotyczące miejsca były wiarygodne,  co powinno zaowocować profesjonalizacją zarządzania
                  zaś turysta mógł sprawnie zorganizować swoją podróż,  turystyką na poziomie lokalnym.






                                                                    POLSKIE
                                                                    MARKI
                                                                    TURYSTYCZNE





           26 Polska na weekend – 100 Best SPA Hotels in Poland                                            SPAeden.pl
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31