Page 26 - Polska_na_weekend_2023
P. 26
Polskie Marki Turystyczne
Polskie Marki Turystyczne to projekt Ministerstwa Sportu i Turystyki
realizowany we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną.
Służy promocji regionów turystycznych i zachęcaniu do podróży
po najciekawszych regionach naszego kraju, a także wspieraniu
profejonalnego zarządzania lokalnymi produktami turystycznymi.
deą projektu Polskie Marki Turystyczne jest wsparcie korzystając z atrakcji i usług zgrupowanych w ramach
w tworzeniu tzw. regionów turystycznych, których obszaru wizerunkowego danej marki. W ramach projektu
marka, wysoka jakość świadczonych usług oraz spójny tworzone będą warunki dla kooperacji organizacji tury-
Imarketing mają zachęcać do podróży. Niezbędne stycznych, samorządów i podmiotów branży turystycznej,
jest, aby informacje dotyczące miejsca były wiarygodne, co powinno zaowocować profesjonalizacją zarządzania
zaś turysta mógł sprawnie zorganizować swoją podróż, turystyką na poziomie lokalnym.
POLSKIE
MARKI
TURYSTYCZNE
26 Polska na weekend – 100 Best SPA Hotels in Poland SPAeden.pl