Page 40 - Eden_11_2014
P. 40
Legendarne marki SPA Morska perfekcja Thalgo Trudno dziś uwierzyć jak bardzo zmieniła się w Polsce kosmetyka profesjonalna, czyli preparaty i zabiegi gabinetowe, od czasu, gdy wprowadzaliśmy markę Thalgo. Pojęcia takie jak „filozofia marki”, „kompleksowa pielęgnacja” były jeszcze wówczas mało znane. Z Urszulą Peryt–Patrzałą, Prezes Thalgo Poland, rozmawia Wieńczysław Zaczek Co Pani czuła podczas uroczystości wręczenia Sta- „kompleksowa pielęgnacja” były jeszcze mało znane. tuetek 20-lecia Thalgo w Polsce? Kosmetyczki wykonywały proste zabiegi upiększają- Przede wszystkim – ogromne wzruszenie i  radość. ce, słynne oczyszczanie twarzy, hennę i depilację wo- Spełniłam swoje marzenie, jesteśmy na rynku pol- skiem. Brakowało im podejścia biznesowego. Także skim 20 lat, wyznaczamy najwyższe standardy obsłu- dzięki naszej pracy salony urody zmieniły się w pro- gi klienta i profesjonalnej pielęgnacji. fesjonalne gabinety kosmetyczne, z fachową obsługą Jeden z naszych partnerów biznesowych odczytał ukierunkowaną na klienta i  zabiegami na wysokim list, z  którego wynikało, że ceni sobie bardzo mar- poziomie. kę, ale jeszcze bardziej osobę, która za nią stoi. Bo przed laty pokazałam im drogę, jaką powinni podą- Co było największym wyzwaniem, kiedy po latach żać w swoim biznesie. A wówczas, na początku lat praktyki w Australii, zdecydowała się Pani rozpo- 90. ubiegłego wieku, ta wiedza wcale nie była po- cząć działalność nad Wisłą? wszechna i oczywista. Po pierwsze, procesem spowalniającym wprowa- Imprezę zorganizowałam dla moich gości – wielo- dzenie nowej, zagranicznej marki na rynek polski letnich partnerów w biznesie. To było podziękowanie było uzyskanie niezbędnych zezwoleń, atestów. za współpracę, wzajemne wsparcie, rzetelność. Jed- Była to długa i dość kosztowna procedura. Po dru- nak mimo, że te nagrody były dla nich, to i ja czułam gie, wyzwaniem była konieczność nauki niemalże się bardzo doceniona i  wyróżniona przez to liczne od podstaw procesu obsługi klienta, profesjonal- grono ambasadorów Thalgo we wszystkich zakąt- nego podejścia, tego, że „klient to twój pan”, bez kach Polski. niego twój biznes nie odniesie sukcesu. Dla właści- cieli gabinetów organizowaliśmy prezentacje biz- Jak wyglądały te wspólne początki? nesowe, a dla kosmetyczek – bezpłatne szkolenia Aż trudno dziś uwierzyć jak bardzo zmieniła się dotyczące nie tylko produktów, ale i obsługi klien- w  Polsce kosmetyka profesjonalna, czyli preparaty ta. Zwracaliśmy uwagę nawet na takie szczegóły i  zabiegi gabinetowe, od czasu, gdy wprowadzili- jak to, że tester kosmetyku nie służy do wykonania śmy markę Thalgo. Pojęcia takie jak „filozofia marki”, zabiegu. 40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45