Page 70 - Eden_11_2014
P. 70
Wydarzenia Ambasadorka sukcesu 29 października w Operze Narodowej w Warszawie odbyła się polska pre- miera książki „Sukces w twoich rękach” Lydii Sarfati – twórczyni marki Re- pechage, bazującej na zbawiennym dla skóry działaniu alg. Lydia Sarfati wy- emigrowała z Polski w drugiej połowie lat 60., a w Stanach Zjednoczonych zrobiła ogromną karierę i uznana została za Najlepszą Kosmetyczkę w USA. Zdrowe piersi wysłuchać refleksji Autorki na temat sposobów na odniesienie sukcesu, za- Podczas ciepłego i pełnego dobrej energii spotkania goście mieli okazję równo zawodowego, jak i prywatnego. Październik był miesiącem walki z rakiem piersi. Obecna od pięciu lat na Wydarzenie odbyło się dzięki współpracy Lydii Sarfati oraz Repechage Pol- polskim rynku marka RevitaLash aktywnie włącza się w kampanię profi- ska – polskiego dystrybutora marki Repechage – z Ambasadą Amerykańską laktyki raka. Niedawno zaprezentowano limitowaną serię PINK. w Warszawie. Produkty do rzęs RevitaLash były specjalnym prezentem dr. Michaela Brin- Na zdjęciu u góry: zespół Repechage Polska z Lydią Sarfati (w środku) i pro- kenhoffa dla jego żony – amazonki Gayle Brinkenhoff. Rodzinna firma od wadzącą spotkanie Katarzyną Pakosińską ośmiu lat prowadzi działania na rzecz kobiet chorych na raka piersi oraz wspiera inicjatywy badawcze nad rakiem na całym świecie. W Polsce od pięciu lat prowadzona jest akcja profilaktyki raka piersi „Zdro- wy Nawyk, Zdrowe Piersi”. Uczestniczy w niej już ponad 7000 gabinetów medycyny estetycznej i SPA. Jej inicjatorką jest Joanna Kostrzewska, prezes Plazanet, współpracująca z prezes Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” – Kry- styną Wechmann, opiekującą się ponad 190 klubami amazonek w Polsce. Akcja rozwija się dzięki wsparciu wielu ambasadorek, w tym największych sław i celebrytek, biorących udział w licznych wydarzeniach. Kupując PINK RevitaLash i my możemy stać się ambasadorem akcji. 10% dochodu ze sprzedaży produktu przeznaczone jest na wspieranie amazonek i badania nad rakiem. www.revitalash.com.pl Na zdjęciu: Joanna Kostrzewska, Prezes Plazanet – dystrybutora RevitaLash w Polsce oraz Dariel Sidney – córka Państwa Brinkenhoff, podczas wizyty w Polsce z okazji jubileuszu pięciolecia marki. Więcej specjalistów LEAP Na początku października w Afrodyta Business&SPA w Radziejowicach od- było się kolejne szkolenie Konsultantów Programu LEAP. Lifestyle, Eating and Performance jest indywidualnie opracowywanym programem żywieniowym, którego celem jest eliminacja z diety prozapalnie działających pokarmów, wyciszenie układu immunologicznego i wygaszenie toczących się w organizmie przewlekłych procesów zapalnych. Podstawą do ułożenia Programu są wyniki testów MRT (Mediator Release Test). Wycofanie z diety pokarmów wywołujących stany zapalne jest ważnym elementem te- rapii wielu chorób przewlekłych. Ma również duże znaczenie w profilaktyce chorób cywilizacyjnych i w medycynie przeciwstarzeniowej. Na szkoleniu obecny był twórca metody – doktor Mark Pasula z USA, który przyjechał na XIV Międzynarodowy Kongres Medycyny Estetycznej i Anti- -Aging z wykładem „Zapalenie – czy można je diagnozować i eliminować?” W efekcie spotkania grono specjalistów mogących skutecznie doradzać pacjentom w zakresie zwyczajów żywieniowych i zmiany stylu życia powięk- szyło się o kolejne szesnaście osób. Więcej informacji: www.leap.pl 70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75