Page 55 - Eden_4_5_2017
P. 55

DOBRA MARKA













































                                    łosi słyną z doskonałego gustu i szacunku   i wywołać wyjątkowe doznania u każdego, kto zechce poznać ta-
                                    dla wrażeń zmysłowych, które przecież   jemnicę piękna. [comfort zone], wykorzystując najnowsze badania
                                    kształtują naszą wizję świata. Te cechy   naukowe i czerpiąc z natury, oferuje kompleksowe linie kosme-
                                    przyświecają [ comfort zone ] i dotyczą   tyków o właściwościach aromaterapeutycznych, biochemicznych
                                    każdego aspektu działalności. Począwszy   i fitoterapeutycznych. Produkty łączą w sobie składniki pochodzenia
                 W od badań i rozwoju, poprzez produkcję,                roślinnego, morskiego, olejki aromaterapeutyczne, wodę termalną,
                 pakowanie, a kończąc na bardzo bliskich i osobistych relacjach   glinki oraz grupę specjalistycznych składników opatentowanych
                 z klientami.                                            przez markę.
                                                                           Logo [ comfort zone ] symbolizuje otwarte ręce kosmetyczki, te-
                 ZrodZona Z nauki, roZwijana Z pasji                     rapeuty, które zawsze są wyciągnięte do klienta po to, aby poprowa-
                 Marka [ comfort zone ] powstała we Włoszech w 1996 roku. Jej   dzić go w wyjątkową podróż ku młodości. Kwadratowe nawiasy są
                 twórcą jest dr Davide Bollati, który dzięki zaawansowanym ba-  zaś symbolem uścisku, który chroni i troszczy się o każdego z osob-
                 daniom naukowym i wykorzystaniu innowacyjnych, naturalnych   na. Wzory graficzne wykorzystywane w materiałach informacyjnych
                 składników tworzy skuteczne i przyjazne skórze produkty. Rodzinna   opierają się na motywach pochodzących z przyrody i odzwierciedla-
                 firma i niewielkie z początku laboratorium badawcze, z biegiem lat   ją artystyczną i emocjonalną podstawę filozofii marki.
                 przerodziło się w uznanego producenta wysokiej jakości profe-
                 sjonalnych kosmetyków SPA, które pozwalają skutecznie walczyć   skóra, nauka i dusZa
                 z problemami skóry i zapobiegać objawom starzenia poprzez pro-  [ comfort zone ] to odpowiedź na potrzeby zarówno ciała jak
                 pagowanie holistycznego podejścia do pielęgnacji. Marka dostępna   i umysłu. Filozofia marki koncentruje się wokół trzech stref, które
                 jest w wyselekcjonowanych, ekskluzywnych gabinetach kosme-  wzajemnie się dopełniają, aby dążyć do ideału i w końcu go osią-
                 tycznych i ośrodkach SPA w ponad 70 krajach na całym świecie.   gnąć: skin, science, soul – skóra, nauka i dusza.
                 W Polsce znajduje się w 40 obiektach, między innymi w hotelach:   Kosmetyki przenikają przez naszą skórę, dlatego przede wszyst-
                 Cottonina w Świeradowie-Zdroju, Quadrille w Gdyni, Kandara SPA   kim powinniśmy zwracać uwagę na ich jakość. [ comfort zone ] to
                 we Wrocławiu, Warszawa w Augustowie, Sielanka nad Pilicą czy   marka ekologiczna, a wybierane do produktów najwyższej jakości
                 Zalesie Mazury Active SPA w Zalesiu.                    naturalne składniki aktywne zapewniają maksymalną skuteczność
                                                                         i bezpieczeństwo.  Są wolne od silikonów, parabenów, olejów
                 odkryj tajemnicę piękna                                 mineralnych, sztucznych barwników czy składników pochodzenia
                 To innowacyjna i ekskluzywna marka pielęgnacyjna oferująca wy-  zwierzęcego.
                 jątkowe rozwiązania w dziedzinie piękna i dobrego samopoczucia:   Połączenie badań naukowych z nieskończonym potencjałem
                 zabiegi, rytuały, szeroki zakres produktów profesjonalnych oraz   natury daje doskonałe efekty i spełnia oczekiwania coraz bardziej
                 detalicznych. Jej filozofia opiera się na kosmetyce holistycznej, któ-  wymagających klientów. Dzisiaj jesteśmy bardziej świadomi swoich
                 rej zadaniem jest oddziaływanie na zmysły dotyku, węchu, wzroku   potrzeb, oczekujemy konkretnych rozwiązań i jasnej wizji wyników,
                 i słuchu. Dlatego też potrafi stworzyć niepowtarzalną atmosferę   które otworzą nam drogę do poczucia szczęścia i luksusu. Nauka

                                                                                                   KWIECIEŃ-MAJ 2017   |  EDEN |   55



       52-55_COMFORT ZONE_KS_OK.indd   55                                                                                       20.04.2017   11:06
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60