Page 55 - Eden_4_5_2017
P. 55
DOBRA MARKA
łosi słyną z doskonałego gustu i szacunku i wywołać wyjątkowe doznania u każdego, kto zechce poznać ta-
dla wrażeń zmysłowych, które przecież jemnicę piękna. [comfort zone], wykorzystując najnowsze badania
kształtują naszą wizję świata. Te cechy naukowe i czerpiąc z natury, oferuje kompleksowe linie kosme-
przyświecają [ comfort zone ] i dotyczą tyków o właściwościach aromaterapeutycznych, biochemicznych
każdego aspektu działalności. Począwszy i fitoterapeutycznych. Produkty łączą w sobie składniki pochodzenia
W od badań i rozwoju, poprzez produkcję, roślinnego, morskiego, olejki aromaterapeutyczne, wodę termalną,
pakowanie, a kończąc na bardzo bliskich i osobistych relacjach glinki oraz grupę specjalistycznych składników opatentowanych
z klientami. przez markę.
Logo [ comfort zone ] symbolizuje otwarte ręce kosmetyczki, te-
ZrodZona Z nauki, roZwijana Z pasji rapeuty, które zawsze są wyciągnięte do klienta po to, aby poprowa-
Marka [ comfort zone ] powstała we Włoszech w 1996 roku. Jej dzić go w wyjątkową podróż ku młodości. Kwadratowe nawiasy są
twórcą jest dr Davide Bollati, który dzięki zaawansowanym ba- zaś symbolem uścisku, który chroni i troszczy się o każdego z osob-
daniom naukowym i wykorzystaniu innowacyjnych, naturalnych na. Wzory graficzne wykorzystywane w materiałach informacyjnych
składników tworzy skuteczne i przyjazne skórze produkty. Rodzinna opierają się na motywach pochodzących z przyrody i odzwierciedla-
firma i niewielkie z początku laboratorium badawcze, z biegiem lat ją artystyczną i emocjonalną podstawę filozofii marki.
przerodziło się w uznanego producenta wysokiej jakości profe-
sjonalnych kosmetyków SPA, które pozwalają skutecznie walczyć skóra, nauka i dusZa
z problemami skóry i zapobiegać objawom starzenia poprzez pro- [ comfort zone ] to odpowiedź na potrzeby zarówno ciała jak
pagowanie holistycznego podejścia do pielęgnacji. Marka dostępna i umysłu. Filozofia marki koncentruje się wokół trzech stref, które
jest w wyselekcjonowanych, ekskluzywnych gabinetach kosme- wzajemnie się dopełniają, aby dążyć do ideału i w końcu go osią-
tycznych i ośrodkach SPA w ponad 70 krajach na całym świecie. gnąć: skin, science, soul – skóra, nauka i dusza.
W Polsce znajduje się w 40 obiektach, między innymi w hotelach: Kosmetyki przenikają przez naszą skórę, dlatego przede wszyst-
Cottonina w Świeradowie-Zdroju, Quadrille w Gdyni, Kandara SPA kim powinniśmy zwracać uwagę na ich jakość. [ comfort zone ] to
we Wrocławiu, Warszawa w Augustowie, Sielanka nad Pilicą czy marka ekologiczna, a wybierane do produktów najwyższej jakości
Zalesie Mazury Active SPA w Zalesiu. naturalne składniki aktywne zapewniają maksymalną skuteczność
i bezpieczeństwo. Są wolne od silikonów, parabenów, olejów
odkryj tajemnicę piękna mineralnych, sztucznych barwników czy składników pochodzenia
To innowacyjna i ekskluzywna marka pielęgnacyjna oferująca wy- zwierzęcego.
jątkowe rozwiązania w dziedzinie piękna i dobrego samopoczucia: Połączenie badań naukowych z nieskończonym potencjałem
zabiegi, rytuały, szeroki zakres produktów profesjonalnych oraz natury daje doskonałe efekty i spełnia oczekiwania coraz bardziej
detalicznych. Jej filozofia opiera się na kosmetyce holistycznej, któ- wymagających klientów. Dzisiaj jesteśmy bardziej świadomi swoich
rej zadaniem jest oddziaływanie na zmysły dotyku, węchu, wzroku potrzeb, oczekujemy konkretnych rozwiązań i jasnej wizji wyników,
i słuchu. Dlatego też potrafi stworzyć niepowtarzalną atmosferę które otworzą nam drogę do poczucia szczęścia i luksusu. Nauka
KWIECIEŃ-MAJ 2017 | EDEN | 55
52-55_COMFORT ZONE_KS_OK.indd 55 20.04.2017 11:06