Page 34 - Eden_11_2014
P. 34
Uroda Uroda krajach azjatyckich kobiety dążą do które czerpią siłę z azjatyckiej tradycji, ale podane doskonałości, która w sferze urody są w sposób nowoczesny. Na przykład kosmetyki przejawia się nieskazitelną cerą. Skóra z linii Sensai Kanebo, zawierają najbardziej ceniony Wmusi być czysta, gładka, bez przebar- japoński jedwab Koishimaru o niezwykłych właści- wień, bruzd i zmarszczek. Idealna twarz powinna wościach nawilżających (zarezerwowany tylko dla pozostać blada, perłowa i promienna jak najdelikat- rodziny cesarza), który w połączeniu z zaawansowa- niejsza porcelana. nymi technologiami pozwala odkryć indywidualne Rytuały piękna, których dziewczynki uczą się od piękno skóry. matek już w dzieciństwie, opierają się na stosowaniu Również japońska firma Menard Cosmetics, pro- wielu pielęgnacyjnych warstw i wiążą się z użyciem dukuje od 1959 roku najwyższej jakości kosmety- od sześciu do dziesięciu produktów stosowanych w określonej kolejności, rano i wieczorem. Wybra- ne produkty powinny być dostosowane do potrzeb Kosmetyki marek skóry, pory roku itp. O skuteczności takich praktyk japońskich zazwyczaj są najlepiej świadczy młodzieńczy wygląd Azjatek. Dla- tego Europejki i Amerykanki coraz częściej i chętniej bardzo drogie, jednak sięgają po azjatycką pielęgnację. Intensywny koncentrat uchodzą za najbardziej pielęgnujący skuteczne o natychmiastowym W perfumerii luksusowo działaniu. Francja – elegancja. Ale Japonia, choć kojarzy się ki, które podbiły rynki europejskie i amerykański. nam z prostotą, też jest synonimem luksusu najwyż- Najbardziej ekskluzywna z linii – Embalier, swój se- szej próby. Dlatego do niedawna „kosmetyki azja- kret pielęgnacyjny opiera na wyciągach z czarnych tyckie” kojarzone były wyłącznie z ekskluzywnymi i czerwonych grzybków reishi. Ich esencja jest ni- markami japońskimi. Selektywnymi, trafiającymi do czym odżywczy koktajl dla skóry. Naprawia łańcuch nas via Paryż. Tak było z firmami Shiseido i Kane- DNA uszkodzony przez promieniowanie UV i wolne bo. Ich bogata tradycja i historia (Shiseido istnieje rodniki, dodaje energii komórkom i przyspiesza ich w Japonii od 140, a Kanebo od ponad 100 lat) robią podział. wrażenie. Były to marki elit społecznych i arystokra- Kosmetyki marek japońskich zazwyczaj są bardzo cji, które z czasem pojawiły się w Europie i podbiły drogie (np. krem Menard Autent kosztuje 3690 zł światowy rynek kosmetyczny swoimi luksusowymi za 50 ml) jednak uznawane są, zarówno przez klien- Niedawno do polskich sieci koncepcjami pielęgnacyjnymi. Przede wszystkim jest tów, jak i specjalistów za najbardziej skuteczne. perfumeryjnych weszła nim wieloetapowe oczyszczanie, nie będące, tak jak To zasługa harmonijnego połączenia patentów na- koreańska firma Erborian. w naszej kulturze, tylko wstępem do pielęgnacji, ale ukowych na miarę XXI wieku z tradycyjnymi skład- jego integralną, a wręcz nawet najważniejszą czę- nikami pochodzenia naturalnego. ścią. Zanim wklepiemy w twarz emulsje pielęgnacyj- ną i krem, użyjemy minimum czterech kosmetyków W Korei zdrowo oczyszczających (Japonka nawet 6 czy 7!). Japońscy twórcy kosmetyków niezwykłą wagę przywiązują Do grona ciekawych marek azjatyckich dostępnych także do ich właściwej aplikacji i edukują klientki w sieciach perfumeryjnych dołączyła ostatnio kore- w dziedzinie masażu twarzy. ańska firma Erborian. Powstała z pasji dwóch kobiet Kosmetyki japońskich marek są uznawane na ca- – Hojung Lee, koreańskiego naukowca i Kataliny łym świecie za produkty najwyższej klasy. I nic dziw- Berenyi, francuskiej podróżniczki odkrywającej ta- nego, bowiem ich powstanie poprzedzają zawsze jemnice kosmetycznych rytuałów. Erborian oznacza wieloletnie badania i poszukiwania naukowe, łączą- „Zioła Orientu” i mówi o szacunku do natury i trady- ce tradycję japońskiej pielęgnacji z innowacyjnymi cyjnej koreańskiej medycyny. To połączenie jest ser- formułami opartymi na najnowszych technologiach. cem formuł poszczególnych kosmetyków. Koreanki Firmy posiadają, podobnie jak wielkie koncerny eu- szukają produktów do pielęgnacji skóry o złożonych ropejskie czy amerykańskie, ośrodki badawcze na recepturach. Lubią emulsje o delikatnej konsysten- różnych kontynentach i korzystają zarówno z no- cji, ale bogatej w składniki aktywne. Z kolei we Podkład we fluidzie winek w dziedzinie kosmetologii, jak i rozwiązań Francji kobiety przywiązują dużą wagę do składni- zapewniający ochronę przed promieniami UVA technologicznych, innowacyjności opakowań, syste- ków i nowości technologicznych wykorzystywanych i UVB. mów aplikacji itp. W efekcie otrzymujemy produkty, w ich produktach. A kosmetyki Erborian inteligent- 34