Page 15 - Business_SPA_2023
P. 15

W ciągu ostatnich dwóch lat obserwujemy powrót do natury
                                               oraz bardziej doceniamy chwile relaksu. Covid pokazał nam,
                                                że nie ma nic na zawsze, dlatego tak istotnym elementem jest
                                                    dbanie o siebie, swój komfort fizyczny i psychiczny.

                    Rusłana  kaczuk                       Powrót do natury, relaks i dotyk
                      Thalgo Poland


            W
ostatnich latach obserwujemy powrót   środowisk natury (mineralne, roślinne,   firma Thalgo wprowadziła do
swojej
            do
natury i
bardziej doceniamy chwile   zwierzęce i
ludzkie) królestwo minerałów   oferty gamę rytuałów do
pielęgnacji
            relaksu. Covid pokazał nam, że
nie   jest najmniej podatne na
zmiany.   ciała inspirowaną pięcioma oceanami.
            ma nic na
zawsze, dlatego tak istotnym   Jest utożsamiane ze stałością, która   Do
każdego rytuału została opracowana
            elementem jest dbanie o
siebie, swój   przetrwa wieki. Jest świadectwem tego,   wyjątkowa technika masażu zaczerpnięta
            komfort fizyczny i
psychiczny. Z
licznych   co
najmniej poddaje się działaniu czasu   z
różnych zakątków świata. Dla

            badań rynku SPA &
wellness wynika,   i
zaprasza do
głębokiego relaksu.  spotęgowania uczucia relaksu masaże
            że
coraz więcej osób decyduje się   I
właśnie w
tym kierunku będzie   zostały wzbogacone o
specjalne
            na
„podreperowanie” organizmu w
SPA.  podążać branża SPA, stawiając   techniki z
użyciem akcesoriów, takich
            Firma Thalgo jako jedna z
pierwszych   na
pierwszym miejscu synergię relaksu   jak: szlachetne kamienie, zimne kule,
            na
polskim rynku promowała idee   fizycznego i
psychicznego. Natura   stemple z
piaskiem i
inne.

            SPA. Marka wykorzystuje w
swoich   zawsze towarzyszyła człowiekowi.   Kolejnym ważnym elementem podczas
            preparatach dobroczynne działanie alg,   Wykorzystanie „natury” widoczne   zakupów kosmetyków będą wybór
            wody i
soli morskiej. Mineralny skład   jest na
rynku. Powstają tzw. leśne SPA,   marek, które dbają o
środowisko
            wody morskiej jest porównywalny   w
których oferowane są leśne kąpiele.  i
zrównoważony rozwój. Thalgo
            ze składem płynów komórkowych    W
ostatnich czasach obserwujemy też   zwraca na
to ogromną uwagę.
            w
organizmie człowieka. Zachowanie   wzrost zainteresowania technikami   Oprócz bezpiecznych składów
            równowagi minerałów, zarówno     manualnymi. Do łask wraca „dotyk” nie   i
zrównoważonych opakowań, wspiera
            w
komórkach, jak i
we krwi, jest   za pomocą specjalistycznych urządzeń,   też kampanie społeczne. Byliśmy
            niezwykle istotne. Ze wszystkich   lecz ludzkich dłoni. Idąc z
nurtem czasu,   Patronem akcji „Realni odpowiedzialni”.


                      Pokolenie Z ma tendencję do wybierania mniej
                  uczęszczanych i bardziej autentycznych destynacji, jak:
                       Norwegia, Islandia, Turcja czy Szwajcaria.
                 Dlatego Polska i jej obiekty w otoczeniu natury mogą stać

                          się pożądanym kierunkiem podróży.

                                                                                           t
                        Powiew nadziei dla hotelowych SPA                               A n e a  M u l l er

                                                                                       SPA  onsul ng
            Według badań przeprowadzonych     natury mogą stać się pożądanym   na
stronie Pinterest, są symptomatyczne.
            ostatnio przez internetową grupę   kierunkiem podróży, zwłaszcza   Chodzi o
to, że aby zaakceptować siebie,
            turystyczną Expedia, pobyty wellness   że w
niestabilnych gospodarczo czasach   trzeba się sobie podobać i
nie robić
            będą rosły w
2023 roku. Poszukiwanie   koszty pobytu w
naszym kraju są bardzo   sobie krzywdy. Aby zrzucić wagę, trzeba

            dobrego samopoczucia fizycznego czy   atrakcyjne dla zagranicznych turystów.  najpierw zrzucić ciężar porównywania
            psychicznego robi furorę. Na
całym   Dla młodych ludzi pierwszeństwo mają   się i
dążenia do
idealnego ciała. Dlatego
            świecie 46% podróżnych twierdzi,   oryginalne zajęcia, jak: sylwoterapia,   koniec z
sesjami tortur fizycznych

            że
zdecydowałoby się na
urlop wellness   energoterapia, terapia śmiechem,   –
robimy miejsce dla pilatesu, jogi
            (w
Europie nawet 55%), a
najbardziej   doga (joga ze szczeniakami),   i
spacerów. A
przede wszystkim,
            zainteresowane są osoby w
wieku   a
nawet... zbieranie owoców! Ważne   poszukujemy przyjemności w
tych
            25-34 lat (69%), które mogą stać się   jest też dobro duchowe. Pobyty   czynnościach, bez dążenia do
wyników
            główną grupą klientów, pod warunkiem   oferujące praktyki duchowe, mające   za wszelką cenę. W
tym duchu, ćwiczenia
            przygotowania dla nich oferty.    na
celu detoksykację od cyfrowego   intuicyjne to „nowa” praktyka. Łączy
            O
ile w
skali globalnej nadal największym   uzależnienia lub połączenie z
naturą   ona sport, medytację, oddychanie
            zainteresowaniem cieszą się klasyczne   (odosobnienie duchowe, medytacje,   i
rozciąganie –
z
niewielką intensywnością
            ośrodki wellness (z
Bali i
jogą na
czele),   szamanizm, druidyzm), są coraz   i
bez narzuconego rytmu. Podążasz
            to
pokolenie
Z
ma tendencję       bardziej poszukiwane. Pojawia się też   za swoją intuicją i
za pragnieniami.
            do
wybierania mniej uczęszczanych   trend „akceptacji ciała”. Oczywiście,   Świetny trening na
długie pobyty dla
            i
bardziej autentycznych destynacji, jak:   odchudzanie nie zniknęło, ale   osób, które nie są przyzwyczajone
            Norwegia, Islandia, Turcja czy Szwajcaria.   pewne znaki, takie jak zakazy reklam   do
regularnych ćwiczeń i
nie chcą być
            Dlatego Polska i
jej obiekty w
otoczeniu   promujących diety odchudzające   poddawane nieustającej ocenie.

            SPA 
  . 
                                                SPA BIZNES -        &   
   
 & 	 

     | 15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20