Page 28 - Business_SPA_2023
P. 28

ranża SPA powinna chroni  świat





                 ważam, że branża SPA ma obowiązek chroni  świat – m wi  ucy  rialey,
                        wsp łzałożycielka i dyrektorka Sustainable Spa Association



             zięki polityce Organizacji Narodów Zjednoczonych zrówno-  podejście zorientowane na cel. Przedsiębiorstwa uzdrowiskowe
            wa ony rozwój jest dzisiaj na ustach wielu. Jak powinniśmy  powinny wdrożyć kompleksową politykę biznesową, która
            rozumieć ten termin                               wspiera zrównoważony rozwój i umożliwia komunikowanie
             hociaż indywidualne działania, takie jak rezygnacja z pla-  i wprowadzanie zmian.
            s kowych opakowań, segregowanie odpadów i używanie
            materiałów jak najmniej szkodliwych dla społeczności czy   o od czego zacząć
            środowiska, wydają się mało efektywne, to są bardzo ważne.   acznijmy od kierowania się zrównoważonymi wartościami,
            Bo najbardziej szkodzi postawa, że zrównoważony rozwój jest  czy to codziennie, czy choćby od czasu do czasu. Te wartości,
            obowiązkiem kogoś innego. A to od nas wszystkich zależy, czy  decyzje lub punkty widzenia są wyborami, których dokonu-
            coś zmienimy.                                     jemy. Na przykład starajmy się dbać o pozytywny rozwój
               równoważony rozwój to coś więcej niż troska o środowi-  i dobre samopoczucie naszej rodziny i przyjaciół, troszczyć się
            sko. To zestaw podstawowych wartości biznesowych. Filara-  o ludzi z naszej społeczności lub innych społeczności, których
            mi zrównoważonego rozwoju są  udzie, Planeta i Dobrobyt.  nigdy nie odwiedzaliśmy. Wyborem jest używanie produktów
            W zaawansowanych stadiach firmy patrzą też na regenerację.  wolnych od chemikaliów zamiast jednorazowego plas ku
              W biznesie najlepszą drogą do zrównoważonego rozwoju jest  i kupowanie lokalnych produktów. Albo zbieranie pieniędzy


         28 | SPA BIZNES -        &   
   
 & 	 

                                            			.SPA 
  . 
                          			.SPA 
  . 
                                        SPA BIZNES -        &   
   
 & 	 

     | 29
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33