Page 32 - Business_SPA_2023
P. 32

Edukacja pracowników i klientów

            Zr wnoważony rozw j ma wiele                      Zrównowa one  rmy są bardziej atrakcyjne dla niektó-
                                                              rych odbiorców, takich jak osoby wra liwe na chemikalia,
            aspekt w. Nawet najmniejsza                       kobiety w cią y i osoby, które podczas swoich zakupów
                                                              i działa  stawiają na zrównowa ony rozwój.
            zmiana to krok we wła†ciwym                       1 . Opracuj przekaz dotyczący stosowanych w firmie praktyk
            kierunku.                                           zrównoważonego rozwoju i umieść go w materiałach
                                                                marke ngowych, aby twoi klienci mogli cię poznać od
                                                                tej strony.
            Wybór zrównowa onych partnerów                    2 . Poinformuj swój zespół o stosowanych w firmie zrów-
            Zwery kuj swoich dostawców i partnerów biznesowych.   noważonych działaniach, aby mógł o nich opowiadać
             oraz więcej marek u ywa biodegradowalnych skład-   klientom.
            ników, pojemników wielokrotnego u ytku i opakowa    3 . Podkreśl zwłaszcza te aspekty, na które zwracają uwagę
            roślinnych, przy jednoczesnym zachowaniu e ektywności   klienci, jak ekologiczne opakowania i produkty wytwa-
            i opłacalności  nansowej.                           rzane w etyczny sposób.
            1 . Wybierz dostawców, którzy podzielają twoje przekona-  4 .  ainicjuj proekologiczne działania   np. sprzątanie oko-
              nia, a współpraca z nimi będzie wspierać twoją misję   licznych plaż czy lasów   i zaproś swoich pracowników
              zrównoważonego rozwoju.                           oraz klientów do zaangażowania się w akcję.
            2 . Współpracuj z markami, które minimalizują wykorzystanie   5 . Wykorzystaj międzynarodowe lub krajowe dni świadomo-
              plas ku   np. poprzez stosowanie opakowań roślinnych,   ści, takie jak Dzień  iemi, jako powód, aby zachęcić klien-
              wielokrotnego użytku lub nadających się do recyklingu.  tów do wspierania inicjatyw zrównoważonego rozwoju.
            3 . Rozważ marki, które inwestują w praktyki rolnictwa   6 . Korzystaj z pla orm i mediów społecznościowych, aby
              regeneracyjnego, aby zachować ekosystem.          opowiadać o swojej strategii zrównoważonego rozwoju
            4 . Sprawd , czy stosowane przez ciebie marki prowadzą   i budować dobrą reputację.
              własne programy recyklingu zużytych pojemników.  7 .  achęcaj pracowników do proponowania nowych praktyk
            5 .  pewnij się, że pakowanie produktów jest ograniczone   zrównoważonego rozwoju i nagradzaj te, które naprawdę
              do minimum i zastąp plas kowe torby torbami wielo-  przyniosą efekty.
              krotnego użytku.                                8 . Pamiętaj, że wielu pracowników chce pracować dla
            6 . Kupuj lokalnie, jeśli to możliwe, aby zminimalizować koszty   zrównoważonych firm, więc uwzględnij to w swoich
              transportu i wesprzeć lokalną społeczność. Dotyczy to   ogłoszeniach o pracę.
              zwłaszcza hoteli SPA zaopatrujących się w żywność i napoje.  9 . Wspólnie, razem z całym zespołem, świętujcie swoje
            7 . Wybierz naturalne środki czyszczące i czyszczenie parą   postępy w zakresie zrównoważonego rozwoju, aby zbu-
              zamiast chemikaliami.                             dować poczucie zaangażowania.
            8 . Promuj korzystanie ze zrównoważonych marek, które
              zwiększą świadomość twojej marki i jej wartości, przy-   równoważony rozwój ma wiele aspektów. Nawet naj-
              ciągając w ten sposób nowych klientów.          mniejsza zmiana to krok we właściwym kierunku.






         32 | SPA        -        &     
   &                                                      SPA    .
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37