Guinot to wiodąca francuska marka, od 58 lat specjalizująca się w kosmetyce profesjonalnej twarzy i ciała. Oferuje awangardowe bezinwazyjne i komfortowe produkty oraz metody zabiegowe w oparciu o techniki manualne i z wykorzystaniem aparatury hi-tech.
Guinot ofertę kieruje wyłącznie przez sieć salonów urody, klinik, farm piękności, SPA oraz na pokładach luksusowych statków pasażerskich.
Guinot – historia marki
1963 rok – Historia marki rozpoczęła się, kiedy René Guinot, inżynier chemik, odkrył metodę pielęgnacji skóry dzięki wykorzystaniu prądu galwanicznego. Zaprojektował pierwsze urządzenie kosmetyczne, które wzmocniło wchłanianie aktywnych składników anti-age oraz opracował procedurę profesjonalnego zabiegu Cathiodermie.
1972 rok – Właścicielem marki został Jean Daniel Mondin, doktor farmacji, który w praktyce realizuje swoją wiedzę naukową i doświadczenie w dziedzinie kosmetologii. Stworzył m.in. Hydradermie, unikalną metodę pielęgnacji twarzy, która zbudowała reputację marki na całym świecie.
2000 rok – Firma B&M Professional dołączyła do światowej dystrybucji Guinot i wprowadziła markę do Polski.
Guinot – misja i specjalizacja
Pionierska marka w kategorii produktów przeciwstarzeniowych. Jako pierwsza opracowała kosmetyki z kompleksem Longue Vie, który zawiera 56 biologicznie aktywnych składników przedłużających żywotność komórek skóry. Tworzy unikalne na świecie, zaawansowane technologicznie produkty i zabiegi o standardach farmaceutycznych, będące realną alternatywą dla medycyny estetycznej. Programy pielęgnacyjne Guinot łączą technologie aparaturowe z manualnymi.
Ekskluzywną formą zabiegów manualnych są opakowania setowe, które zawierają kosmetyki do wykonania jednego zabiegu, dając gwarancję świeżości, jakości produktu i poczucia bezpieczeństwa.
Wiodące linie i zabiegi Guinot
Guinot oferuje 27 procedur zabiegowych na twarz i ciało oraz kosmetyki detaliczne do twarzy – w tym skóry męskiej, ciała, depilacji i ochrony przeciwsłonecznej.
Do najbardziej poszukiwanych na świecie należą programy pielęgnacji twarzy z wykorzystaniem aparatury: Hydradermie (personalizowane, najbardziej kompleksowe zabiegi anti-age, zwiększające aktywność komórkową skóry), Hydradermie Lift (zwiększające napięcie mięśniowe), Eye Lift do pielęgnacji oczu i Hydraclean (pielęgnacja i oczyszczanie). Opatentowana inteligientna technologia pozwala osiągać spektakularne, klinicznie po twierdzone efekty już po pierwszym zabiegu.
W pielęgnacji ciała unikatową metodą aparaturową jest Techni Spa Connected – opatentowany system zapewniający potrójne działanie wyszczuplające dzięki technologii: podwójnej dermo-lipo-aspiracji, podwójnej jonizacji i energii termicznej.
Guinot – certyfikaty i wyróżnienia
ISO 22716 i ISO 14001 – dwa ważne międzynarodowe certyfikaty świadczące o wysokiej jakości w przemyśle kosmetycznym.
Za jakość, skuteczność i przyjemność stosowania produktów, Guinot otrzymuje liczne nagrody na całym świecie. W Polsce marka była wielokrotnie wyróżniana, zarówno przez profesjonalistów jak i konsumentów.
Guinot na świecie
Guinot to globalna marka obecna w ponad 17000 salonów kosmetycznych na świecie.
We Francji posiada 62% udziału w rynku kosmetyki profesjonalnej i jest partnerem 1680 salonów kosmetycznych i SPA.
Plany na przyszłość |
Łącząc doświadczenia medyczne, farmaceutyczne i kosmetyczne, Guinot przesuwa granice skuteczności produktów, nieustannie doskonaląc receptury i metody zabiegowe pod względem aktywności składników i ich zdolności przenikania do skóry, aby zapewnić spektakularne efekty pielęgnacyjne i zagwarantować przyjemność stosowania. Przyszłością marki jest pielęgnacja przeciwstarzeniowa.
|
Guinot – fakty
Miejsce i rok powstania: Francja, Montreuil, 1963 rok
Dystrybutor w Polsce: B&M Professional
POZNAJ INNE WIODĄCE MARKI KOSMETYCZNE DLA SALONÓW URODY I SPA