Gemology Cosmetics Paris to pionierska marka, która opracowała pierwsze na świecie kosmetyki na bazie kamieni szlachetnych i w pełni oparła pielęgnację na drogocennych minerałach i oligoelementach.
Gemology oferuje linie innowacyjnych, skutecznych, bazujących na nauce kosmetyków. Formuły z oligoelementmi o ewoluujących teksturach, są odpowiedzią na różne potrzeby cery.
Wszystkie zabiegi na twarz i ciało to sensoryczne rytuały wellness połączone z masażem kamieniami półszlachetnymi.
Gemology – historia marki
Gemology Cosmetics to marka, która powstała z połączenia pasji do kamieni szlachetnych i kosmetologii. Mariaż piękna i nauki.
13 lat temu Gemology Cosmetics odkryła moc ukrytą w sercu minerałów. Po trzech latach badań, opracowana została technologia, która pozwala na ekstrakcję pierwiastków śladowych (żelazo, cynk, magnez, miedź i in.) z kamieni takich jak szafir, perydot czy rubin. Od tego czasu laboratoria Gemology badają funkcje i korzyści, jakie pierwiastki śladowe przynoszą skórze. Tak narodziła się oligoterapia skóry.
W Polsce marka obecna jest od 2020 r.
Gemology – misja i specjalizacja
Koncepcją i misją marki jest oligoterpia skóry, czyli dostarczanie jej pierwiastków śladowych. Oligoelementy są niezbędne, gdyż stymulują wszystkie funkcje życiowe skóry, aby zapobiegać, naprawiać i chronić ją przed upływem czasu i oksydacyjnym środowiskiem.
Niedobory pierwiastków śladowych są dziś coraz bardziej powszechne. Wynikają ze zubożenia żywności w składniki odżywcze, słabego przyswajania i stresujących warunków życia. Dzięki wprowadzeniu pierwiastków śladowych bezpośrednio do skóry, ich przyswojenie jest natychmiastowe. Działamy więc bezpośrednio, szybko i skutecznie u źródła problemów skórnych.
Subtelne, wyrafinowane aromaty i ewoluujące tekstury francuskich kosmetyków Gemology przekształcają zabiegi i codzienną pielęgnację w unikalne doświadczenie luksusu i skuteczności.
Zrównoważony rozwój w Gemology
Od momentu powstania, marka Gemology miała bardzo konkretny cel: rozwijać najwyższej jakości, skuteczne produkty oparte na szlachetnych minerałach z szacunkiem dla swoich konsumentów. Aby to osiągnąć, stosuje formuły zgodne z dzisiejszymi wymogami: bez parabenów, etanolu, glutenu i laktozy. Promuje coraz bardziej etyczną konsumpcję, z dbałością o ochronę naszej planety. Stosuje szklane słoiki i butelki, nadające się do recyklingu pudełka zgodne z FSC. Koniec z ulotkami i papierowymi broszurami – wystarczy kod QR. Marka od lat wyróżnia się prawdziwym i ekoodpowiedzialnym zaangażowaniem. Ogranicza plastik i zamienia go na opakowania z trzciny cukrowej. Opakowania nadają się do ponownego napełnienia. Wprowadziła też linię BIO z certyfikatem Ecocert.
Gemology – wiodące linie i zabiegi
Marka oferuje szeroką gamę kosmetyków mineralnych do zabiegów profesjonalnych na twarz i ciało oraz kosmetyki do pielęgnacji domowej odpowiadające na potrzeby różnych typów cery, a także perfumy i produkty lifestylowe oraz pojemności podróżne.
Gemology specjalizuje się w zabiegach anti-age. Wiodące linie to:
- Rozjaśniająca Biała Perła dla cery zmęczonej i poszarzałej,
- Przeciwzmarszczkowa Linia Diamentowa,
- Księżycowy Kamień i Rubin dla cery mieszanej,
- Opal i Jadeit dla cery suchej,
- Smitsonit i Szafir dla cery wrażliwej.
Certyfikaty i wyróżnienia
Marka Gemology dwukrotnie – w 2017 i 2021 r. – zdobyła francuską nagrodę im. H. Pierantoniego za innowacje w dziedzinie kosmetologii. W 2020 r. została wyróżniona w konkursie Perfect SPA Professional Awards, a w 2022 r. otrzymała nagrodę Innowcje LNE.
Gemology w Polsce i na świecie
Marka jest obecna w luksusowych obiektach SPA, klinikach i salonach w ponad 30 krajach świata. W Polsce m.in. w Zamku Topacz Resort & Art Spa, Herbarium Hotel & Spa, Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort.
Plany na przyszłość i nowości |
Już wkrótce pojawi się linia z całkowicie ekologicznym składem i opakowaniami oraz certyfikatem Ecocert – Organic and natural cosmetics. Wprowadzone zostaną też nowe procedury zabiegowe stawiające jeszcze większy nacisk na wellbeing. |
Gemology – fakty
Miejsce i rok powstania: Francja, Paryż, 2007
Dystrybutor w Polsce: SPA Consulting
PROMOCJA
POZNAJ INNE WIODĄCE MARKI KOSMETYCZNE DLA SALONÓW URODY I SPA