Page 10 - Polska_na_weekend_2023
P. 10

Personalizacja dobrostanu i usług                 sumentów, którzy zdecydują się wymienić prywatność
                  W obiektach SPA & wellness już nie wystarczy pakiet „przy-  na personalizację wyjątkowych doznań.
                  jaciółki w SPA”. Przyjaciółki mogą mieć bowiem 20, 30, 50   A tak na marginesie... na świecie zwrócono już uwagę
                  lub 70 lat, a każda z tych grup wiekowych ma zupełnie   na to, że kobiety w wieku menopauzalnym to ogromna
                  inne potrzeby. Co więcej, każda kobieta ma inne wyma-  grupa konsumentek, przed którymi stoją fizyczne i emo-
                  gania – jedna ma trądzik młodzieńczy, druga nadwagę,   cjonalne wyzwania. Coraz więcej miejsc organizuje warsz-
                  a trzecia menopauzę. Świadomi naszych potrzeb coraz   taty pomagające im przetrwać ten trudny okres w życiu.
                  częściej oczekują spersonalizowanego zdrowia i dobrego   W Polsce jeszcze ich nie dostrzeżono, więc może 2023 rok
                  samopoczucia, dostosowanego nie tylko do płci, grupy   to będzie rok kobiet w menopauzie.
                  wiekowej czy społecznej, ale do indywidualnych potrzeb.
                  Ponieważ jednak tak daleko idąca personalizacja wymaga   Personalization of well-being and services
                  udostępniania wrażliwych danych, marki i miejsca wellness   In SPA & wellness facilities, the „friend in the SPA” package is
                  muszą sporo się natrudzić, żeby zdobyć zaufanie kon-  no longer enough. Friends can be 20, 30, 50 or 70 years old,
                                                                    and each of these age groups have completely different
                                                                    needs. What’s more, every woman has different require-
                                                                    ments – one has skin problems, another is overweight,
                                                                    and the third is menopausal. Aware of our needs, clients
                                                                    increasingly expect personalized health and well-being,
                                                                    adapted not only to gender, age or social group, but also
                                                                    to individual needs. However, because such far-reaching
                                                                    personalization requires sharing sensitive data, brands
                                                                    and wellness places must work hard to gain the trust of
                                                                    consumers who have decided to trade their privacy for
                                                                    the personalization of unique experiences.
                                                                      It has already been noticed around the world that me-
                                                                    nopausal women are a very large group of consumers
                                                                    facing physical and emotional challenges. Many places are
                                                                    organizing workshops to help them endure this difficult
                                                                    period in their lives. They have not yet been noticed in
                                                                    Poland, so maybe 2023 will be the year of menopausal
                                                                    women.



                  Edukacja żywieniowa                               wellness facilities, where healthy eating is an important
                  Wiadomo, że „jesteś tym, co jesz”. Chcemy dbać o zdro-  element of residential programs, are an excellent choice.
                  wie, dlatego edukacja żywieniowa staje się coraz bardziej   They often extend their SPA, fitness or wellness offer
                  popularna. Wiedza daje nam siłę, ale w zalewie powierz-  with workshops with a qualified dietician, or prepare
                  chownych i bezmyślnie powielanych informacji, często   professional educational materials for their clients. It is
                  trudno zdecydować, którym źródłom zaufać. Obiekty   important to use them.
                  SPA & wellness, w których zdrowe odżywianie stanowi
                  ważny element programów pobytowych, są doskonałym
                  wyborem. Często swoją ofertę SPA, fitness lub wellness
                  rozszerzają o warsztaty z wykwalifikowanym dietetykiem
                  lub przygotowują dla swoich klientów profesjonalne ma-
                  teriały edukacyjne. Warto z nich skorzystać.

                  Nutritional education
                  It is well known that „you are what you eat”. We want
                  to take care of our health, which is why nutritional
                  education is becoming progressively more popular.
                  Knowledge gives us strength, but in the deluge of
                  superficial and thoughtlessly duplicated information, it
                  is often difficult to decide which sources to trust. SPA &


           10 Polska na weekend – 100 Best SPA Hotels in Poland                                            SPAeden.pl
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15