Tania linia lotnicza Joon została stworzona dla tzw. „millenialsów”, czyli 20-35-latków. Przewoźnik zapewni im modny design, osobistego asystenta i ekologiczne jedzenie.
Pierwszy samolot linii Joon ma wystartować 1 grudnia.Loty jakie oferuje przewoźnik z grupy Air France to połączenia z lotniska Charlesa de Gaullea w Paryżu do modnych miejsc na city-break Barcelony, Berlina, Lizbony i Porto. Koszt biletu na każdej z tras zaczyna się od 39 euro. Joon bardziej niż przewoźnik pozycjonuje się raczej jako modne miejsce, spełniające oczekiwania młodego pokolenia.
Ma być marką modową, podniebnym barem, kanałem rozrywkowym i osobistym asystentem, który przy okazji również lata. Aby przyciągnąć klientów, samoloty Joon mają na pokładzie oferować dodatkowe udogodnienia, jak: dostęp do Wi-Fi, gniazdka USB w fotelach. Joon ma być także marką modową. Stewardesy oraz stewardzi będą ubrani zgodnie z najnowszymi trendami. Dodatkowo na pokładzie będzie znajdował się bar, w którym menu będzie dobrane tak, aby zaspokoić podniebienia „millenialsów”. Znajdą się w nim zarówno organiczne produkty jak i ekskluzywne napoje.