Październik był miesiącem walki z rakiem piersi. Obecna od pięciu lat na polskim rynku marka RevitaLash aktywnie włącza się w kampanię profilaktyki raka. Niedawno zaprezentowano limitowaną serię PINK.
Produkty do rzęs RevitaLash były specjalnym prezentem dr. Michaela Brinkenhoffa dla jego żony – amazonki Gayle Brinkenhoff. Rodzinna firma od ośmiu lat prowadzi działania na rzecz kobiet chorych na raka piersi oraz wspiera inicjatywy badawcze nad rakiem na całym świecie.
W Polsce od pięciu lat prowadzona jest akcja profilaktyki raka piersi „Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi”. Uczestniczy w niej już ponad 7000 gabinetów medycyny estetycznej i SPA. Jej inicjatorką jest Joanna Kostrzewska, prezes Plazanet, współpracująca z prezes Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” – Krystyną Wechmann, opiekującą się ponad 190 klubami amazonek w Polsce.
Akcja rozwija się dzięki wsparciu wielu ambasadorek, w tym największych sław i celebrytek, biorących udział w licznych wydarzeniach.
Kupując PINK RevitaLash i my możemy stać się ambasadorem akcji. 10% dochodu ze sprzedaży produktu przeznaczone jest na wspieranie amazonek i badania nad rakiem.
Na zdjęciu: Joanna Kostrzewska, Prezes Plazanet – dystrybutora RevitaLash w Polsce oraz Dariel Sidney – córka Państwa Brinkenhoff, podczas wizyty w Polsce z okazji jubileuszu pięciolecia marki.