Wielkim sukcesem zakończyły się pod koniec października 2018 r. Targi Interbad w Stuttgarcie. Ponad 14 000 odwiedzających, 416 wystawców, 35 000 m2 powierzchni wystawienniczej, 90 wykładów, warsztatów i dyskusji panelowych.
Kluczowymi tematami poruszanymi podczas tegorocznych spotkań były: digitalizacja, utrzymanie wykwalifikowanego personelu oraz kształcenie i szkolenie zawodowe. Wydarzenie przygotowane przez Niemieckie Stowarzyszenie Branży Rekreacyjnej i Leczniczej (DGfdB) oraz Messe Stuttgart zrobiły na wystawcach i odwiedzających ogromne wrażenie.
Satysfakcja odwiedzających osiągnęła najwyższy poziom wśród dotychczasowych edycji Interbad. Aż 96% odwiedzających targi wyraziło satysfakcję i zadowolenie z udziału w tym ważnym wydarzeniu, a ponad 80% zadeklarowało udział w kolejnej edycji, która będzie miała miejsce w 2020?r. 27% gości pochodziło spoza Niemiec. Byli to przedstawiciele z 62 krajów, głównie ze Szwajcarii, Austrii, Rosji, Czech, Belgii, Włoch i Holandii.
Jedna trzecia odwiedzających Interbad 2018 to właściciele lub dyrektorzy zarządzający firm i obiektów, którzy podczas pobytu w Stuttgarcie podejmowali decyzje strategiczne, co do zakupu sprzętu lub usług do swoich inwestycji, w tym przede wszystkim saun, łaźni i basenów.