Marka [ comfort zone ] to synergia nauki i emocji, stworzona z miłości do wiedzy oraz do cudu, jakim jest ciało i dusza człowieka.
Włosi słyną z doskonałego gustu i szacunku dla wrażeń zmysłowych, które przecież kształtują naszą wizję świata. Te cechy przyświecają [ comfort zone ] i dotyczą każdego aspektu działalności. Począwszy od badań i rozwoju, poprzez produkcję, pakowanie, a kończąc na bardzo bliskich i osobistych relacjach z klientami.
COMFORT ZONE – MARKA ZRODZONA Z NAUKI, ROZWIJANA Z PASJI
Marka [ comfort zone ] powstała we Włoszech w 1996 roku. Jej twórcą jest dr Davide Bollati, który dzięki zaawansowanym badaniom naukowym i wykorzystaniu innowacyjnych, naturalnych składników tworzy skuteczne i przyjazne skórze produkty. Rodzinna firma i niewielkie z początku laboratorium badawcze, z biegiem lat przerodziło się w uznanego producenta wysokiej jakości profesjonalnych kosmetyków SPA, które pozwalają skutecznie walczyć z problemami skóry i zapobiegać objawom starzenia poprzez propagowanie holistycznego podejścia do pielęgnacji. Marka dostępna jest w wyselekcjonowanych, ekskluzywnych gabinetach kosmetycznych i ośrodkach SPA w ponad 70 krajach na całym świecie. W Polsce znajduje się w 40 obiektach, między innymi w hotelach: Quadrille w Gdyni, Warszawa w Augustowie, Sielanka nad Pilicą czy Zalesie Mazury Active SPA.
COMFORT ZONE – ODKRYJ TAJEMNICĘ PIĘKNA
To innowacyjna i ekskluzywna marka pielęgnacyjna oferująca wyjątkowe rozwiązania w dziedzinie piękna i dobrego samopoczucia: zabiegi, rytuały, szeroki zakres produktów profesjonalnych oraz detalicznych. Jej filozofia opiera się na kosmetyce holistycznej, której zadaniem jest oddziaływanie na zmysły dotyku, węchu, wzroku i słuchu. Dlatego też potrafi stworzyć niepowtarzalną atmosferę i wywołać wyjątkowe doznania u każdego, kto zechce poznać tajemnicę piękna. [comfort zone], wykorzystując najnowsze badania
naukowe i czerpiąc z natury, oferuje kompleksowe linie kosmetyków o właściwościach aromaterapeutycznych, biochemicznych i fitoterapeutycznych. Produkty łączą w sobie składniki pochodzenia roślinnego, morskiego, olejki aromaterapeutyczne, wodę termalną, glinki oraz grupę specjalistycznych składników opatentowanych
przez markę.
Logo [ comfort zone ] symbolizuje otwarte ręce kosmetyczki, terapeuty, które zawsze są wyciągnięte do klienta po to, aby poprowadzić go w wyjątkową podróż ku młodości. Kwadratowe nawiasy są zaś symbolem uścisku, który chroni i troszczy się o każdego z osobna. Wzory graficzne wykorzystywane w materiałach informacyjnych opierają się na motywach pochodzących z przyrody i odzwierciedlają artystyczną i emocjonalną podstawę filozofii marki.
COMFORT ZONE – SKÓRA, NAUKA I DUSZA
[ comfort zone ] to odpowiedź na potrzeby zarówno ciała jak i umysłu. Filozofia marki koncentruje się wokół trzech stref, które wzajemnie się dopełniają, aby dążyć do ideału i w końcu go osiągnąć: skin, science, soul – skóra, nauka i dusza.
Kosmetyki przenikają przez naszą skórę, dlatego przede wszystkim powinniśmy zwracać uwagę na ich jakość. [ comfort zone ] to marka ekologiczna, a wybierane do produktów najwyższej jakości naturalne składniki aktywne zapewniają maksymalną skuteczność i bezpieczeństwo. Są wolne od silikonów, parabenów, olejów mineralnych, sztucznych barwników czy składników pochodzenia zwierzęcego.
Połączenie badań naukowych z nieskończonym potencjałem natury daje doskonałe efekty i spełnia oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów. Dzisiaj jesteśmy bardziej świadomi swoich potrzeb, oczekujemy konkretnych rozwiązań i jasnej wizji wyników, które otworzą nam drogę do poczucia szczęścia i luksusu. Nauka umożliwia ciągły rozwój i dostarcza rozwiązań dla naszych problemów. Ale nie musi ona być zimna i sterylna – to nad czym pracują naukowcy, dotyczy przecież nas samych. Dlatego [ comfort zone ] stawia na tą ludzką stronę nauki – koncentruje się na poszukiwaniu nowych rozwiązań, które pozwolą kompleksowo zadbać o piękno, zdrowie i równowagę człowieka!
Wszystkie produkty [ comfort zone ] są projektowane i produkowane w Parmie we Włoszech, w fabryce, która wykorzystuje 100 % energii ze źródeł odnawialnych. Aby odwdzięczyć się naturze za jej cenne dary i zrównoważyć wpływ procesu produkcji na środowisko, prowadzi też regularne programy zalesiania.
Każdy zabieg [ comfort zone ] przenosi nas
w świat relaksu i wyciszenia,
koi zmysły i ciało, otula zapachem.
COMFORT ZONE W GABINECIE I W DOMU
W produktach [ comfort zone ] łatwo się zakochać. Zachwycają kojącym zapachem i miłą dla skóry konsystencją. Nic dziwnego, że goście SPA chętnie wybierają zabiegi na bazie tych właśnie kosmetyków. Zwłaszcza, że wybór jest szeroki – na każdy problem skóry i ciała. Są zabiegi kojące (Remedy dla skóry wrażliwej), aromaterapeutyczne (Rytuał Aromasoul), liftingujące (Sublime Skin), lecznicze (Salt Massage), modelujące (Body Strategist), relaksujące (Rytuał Tranquillity) czy nawilżające (Hydramemory). Nowością jest Pro Sleep Massage, aromaterapeutyczny zabieg z wykorzystaniem specjalnych pędzelków. Łączy moc dotyku, dźwięku i aromaterapii. Relaksuje, wyrównuje oddech i rozluźnia mięśnie, zapewnia głębokie odprężenie i spokój. To idealne rozwiązanie dla osób zestresowanych i zmęczonych. A po wzięciu udziału w zabiegu Pro Sleep Massage? Wystarczy nabyć produkty do pielęgnacji domowej, by przenieść doznania SPA do naszych czterech kątów. Tym samym rozpieszczając skórę, ciało i umysł.
Oprócz rytuałów, zabiegów i linii pielęgnacyjnych [ comfort zone ] oferuje swoim klientom sporą dawkę edukacji. Dzięki Naukowemu Komitetowi oraz ekspertom ds. żywienia i fitnessu, jest nie tylko przewodnikiem po pielęgnacji skóry, ale też proponuje kompleks porad dotyczących stylu życia, prezentuje porady żywieniowe, zdrowe przepisy, doradza w rozwiązywaniu konkretnych problemów i odpowiednim doborze zabiegów i produktów do pielęgnacji domowej.
ZAINTERESUJE CIĘ TEŻ:
NAJLEPSZE MARKI SPA OSTATNIEGO 15-LECIA