Page 67 - Eden_7_8_2014
P. 67
Styl życia W literaturze rozwojowej jest utarty zwyczaj formu- łowania zwrotów i zwyczajów językowych tak, jakby ludzkość składała się wyłącznie z mężczyzn. A prze- cież powszechnie wiadomo, że większość czytają- cych tego typu teksty to kobiety. To kobiety bardziej interesują się psychologią, samodoskonaleniem się, wykorzystywaniem siły własnej psychiki, rozwija- niem swojego twórczego potencjału. Mężczyzn za- interesowanych tym tematem jest znacznie mniej, co wyraźnie widać na moich praktycznych zajęciach warsztatowych. Panowie, podejdźcie do mojej decyzji ze zrozumie- niem – w końcu chodzi o treść, a nie o formę. Chciałabym wierzyć, że to, o  czym piszę dotyczy nas wszystkich, bez względu na przekonania, naro- dowość, religię, płeć czy wiek. Joanna Kostrzewska Nosisz Boską iskrę w  centrum swojego jeste- – Prezes Plazanet Polska, stwa. Wszyscy jesteśmy obdarzeni łaską światła dystrybutor marki RevitaLash i MIO i mądrości..... Namaste! W  sanskrycie: Świętuję to miejsce Wieżę w znaczenie pozytywnego w Tobie, w którym wszyscy jesteśmy jednością! nastwienia. To co dajemy, wraca do nas. Post Scriptum Pomysł na akcję „Zdrowy Nawyk Świadomości™” powstał w 2013 roku. Wysłałam wtedy w prezencie pacjentom po che- Miłość i  radość są wszędzie obecne. Nie mogą mioterapii i właścicielom gabinetów książki i płyty Ewy Foley, przyjść do Ciebie z wizytą, jeśli Ciebie tam nie ma. które ogromnie pomogły mi w rozwoju osobistym i świadomym Wykaż się obecnością w szkole życia. Powiedz te- byciu TU i TERAZ. Postanowiłam dzielić się tym z innymi i efekt był olśniewający. raz głośno i  wyraźnie: JESTEM OBECNA. JESTEM Po kilku miesiącach poznałam Ewę Foley, która zaszczyciła obec- OBECNY. nością naszą konferencję z Gaylą Brinkenhoff, żoną twórcy marki Nie ma innego czasu, jest tylko TERAZ, nie ma in- RevitaLash, i tak zaczęła się nasza przyjaźń. Pomysł zaczął nabierać nego miejsca, jest tylko TU, nie ma innego życia jest realnych kształtów. Brakowało mi jeszcze wsparcia, osoby która tylko TO. Niechaj Twoje życie stanie się cudem! zrozumiałaby moje intencje i pomogłaby zorganizować akcję. Dzięki Ewie poznałam moją bratnią duszę – Aleksandrę Majorek. Celem akcji „Zdrowy Nawyk Świadomości” jest przypomnie- Naszym celem jest stać się wydrążoną trzciną dla nie, że istnieje nie tylko świat materialny, a wszystkich nas łączy uzdrawiającej muzyki życia. Ram Dass duchowość, potrzeba miłości i akceptacji. Dzięki pozytywnemu nastawieniu do świata, wdzięczności, wybaczeniu sobie i innym, tworzeniu relacji międzyludzkich, które są przecież celem naszego istnienia, stajemy się odpowiedzialni za „ducha czasów” świata, Lato z Ewą w którym żyjemy. To, co dajemy, wraca do nas. W ramach akcji zostały wydane płyty z wizualizacjami spełnio- Na treningach rozwoju osobistego Ewy doświad- nego i świadomego życia autorstwa Ewy Foley oraz publikacje czysz: Dla ciała (robię): joga integralna, surya na- z ćwiczeniami. Będziemy ją prowadzić w gabinetach medycyny estetycznej, kosmetycznych i SPA oraz na łamach prasy i telewi- maskara, medytacje dynamiczna i kundalini, rytu- zji. Wierzę, że nasze działania przyczynią się do zmiany postaw, ały tybetańskie, bieg transowy, taniec, relaks. Dla wskazując, że szczęśliwe i spełnione życie, to świadomy wybór, umysłu (myślę): wybrane procedury NLP i Pano- którego dokonuje każdy z nas. ramy Społecznej, twórcza wizualizacja, ćwiczenia Nasza nowa marka – MIO jest rozszerzeniem misji firmy Plaza- wyobraźni, autohipnoza, higiena psychiczna, afir- net i doskonale kontynuuje działania na rzecz kobiet marki Revita- macje, holistyczna profilaktyka zdrowia. Dla emo- Lash. Jak mawiała Gayle Brinkenhoff „Every day is like a gift”, przy- cji (czuję): budowanie kompetencji osobistych pominając o docenianiu życia, jako wielkiego daru, bez względu i społecznych, ćwiczenia oddechowe, tapping/ na to w jakich znajdujemy się okolicznościach. MIO jest marką dla EFT, samo-obserwacja, zasady dobrej komunikacji. kobiet świadomych siebie i doskonale wpisuje się w działania akcji Dla ducha (wierzę): praca z przekonaniami („bia- „Zdrowy Nawyk Świadomości”. Wszystko w co się angażuję musi mieć wyższe cele. Marka Revi- łą magią”) i światopoglądem, moc intencji i wiary, taLash przełamuje temat tabu jakim jest rak, pokazuje ważność re- medytacja, praktyka obecności i ciszy, modlitwa, lacji międzyludzkich i dotyka głębokiego sensu naszego życia. Z ko- inwokacje, mantry, rysowanie mandali. lei marka MIO wydobywa z nas to, co najlepsze: RADOŚĆ z życia, www.foley.com.pl POZYTYWNĄ ENERGIĘ, akceptację siebie i tego co jest TU i TERAZ. zdrowy_nawyk_foley_artykul.indd 67 2014-07-14 18:45:25
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72