Ziaja to polska marka specjalizująca się w produkcji farmaceutyków oraz wysokiej jakości kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Ziaja PRO to produkty profesjonalne do gabinetów kosmetycznych i SPA.
Polska firma Ziaja specjalizuje się w produkcji farmaceutyków oraz wysokiej jakości kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Ziaja PRO to produkty profesjonalne do gabinetów kosmetycznych i SPA.
ZIAJA – historia marki
Firma Ziaja została założona w 1989 roku w Gdańsku przez farmaceutów Aleksandrę i Zenona Ziaja. Pierwszym produktem marki był krem oliwkowy. Obecnie oferta obejmuje około 1200 preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, w tym wegańskich oraz z wysoką zawartością składników pochodzenia naturalnego, nietestowanych na zwierzętach, Do niezbędnego minimum ograniczono w nich również zawartość konserwantów.
ZIAJA – misja i specjalizacja
Ziaja jest liderem na polskim rynku kosmetycznym w zakresie pielęgnacji twarzy, ciała oraz higieny intymnej. Baza badawcza Ziaja zorganizowana jest w laboratoriach: badawczo-rozwojowym, fizyko-chemicznym, mikrobiologicznym oraz kontroli jakości. Wyposażona jest w najnowocześniejszy sprzęt kontrolno-pomiarowy: wysokosprawny chromatograf cieczowy (HPLC), chromatograf gazowy (GC), spektrofotometr, wiskozymetry do badania i kontroli lepkości produktów gotowych, mikrobiologiczny próbnik powietrza (MAS). Odpowiada za przeprowadzanie testów obciążeniowych kosmetyków, potwierdzających skuteczność konserwantów.
Wiodące linie i produkty marki Ziaja
Produkty marki Ziaja zostały podzielone na segmenty:
- kosmetyki Ziaja,
- dermokosmetyki Ziaja Med,
- pielęgnacja profesjonalna Ziaja PRO,
- farmaceutyki.
Ziaja PRO to profesjonalna marka dedykowana salonom kosmetycznym i SPA. Kosmetyki Ziaja PRO są pomocne w radzeniu sobie z najróżniejszymi problemami skóry, jak: przekrwienia, widoczne naczynka, zmarszczki czy przesuszenie naskórka. Przeznaczone są do pielęgnacji każdego rodzaju cery. W szerokiej gamie produktów profesjonalnych znajdziemy m.in.: kremy, maski żelowe i algowe, peelingi, mleczka, płyny micelarne i do demakijażu oraz naturalne olejki do masażu.
Ziaja na świecie
Eksport to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Ziaja współpracuje z krajami na całym świecie, a w samej Europie ma odbiorców w ponad 30 państwach. Marka Ziaja, zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju, dostępna jest w dużych sieciach handlowych, ale też w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.
Plany na przyszłość marki Ziaja
|
W 2012 roku marka rozpoczęła projekt sieci sklepów Ziaja dla Ciebie (dzisiaj to już ponad 200 sklepów firmowych w Polsce i za granicą), a w 2020 ruszył oficjalny sklep internetowy ziaja.com.
|
Ziaja Pro – fakty
Miejsce i rok powstania: Polska, Gdańsk, 1989
Właściciel: Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o.
PROMOCJA
POZNAJ INNE WIODĄCE MARKI KOSMETYCZNE DLA SALONÓW URODY I SPA