„LinkedIn w praktyce” to „must have” dla każdego, kto chce odnieść sukces w życiu zawodowym – i to bez względu na to, czy poszukuje ofert pracy, pracowników czy partnerów biznesowych.
Wszyscy wiemy, jak ważne miejsce w naszym życiu – prywatnym i zawodowym – zajmują dziś social media. Ale o ile Facebook czy Twitter koncentrują się głównie na życiu osobistym, to LinkedIn jest doskonałym narzędziem do budowania profesjonalnej sieci kontaktów – niemal w każdej branży.
Liczba użytkowników LinkedIn w Polsce stale rośnie. Według danych z czerwca 2022 roku, łącznie z platformy skorzystało już ponad 5 mln Polaków. Angelika Chimkowska, ekspertka ds. sieci społecznościowych i autorka książki „LinkedIn w praktyce” uważa, że dzisiaj serwis jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też doskonale nadaje się dla osób prowadzących biznes, ponieważ pozwala im dotrzeć do potencjalnych klientów oraz partnerów biznesowych.
Wszystko zaczyna się od stworzenia idealnego profilu – Angelika Chimkowska przeprowadzi cię przez ten proces krok po kroku. Z jej książki dowiesz się, jak przy pomocy LinkedIn zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. A dokładniej...
- jak budować markę przy pomocy profilu osobistego;
- jak stworzyć profil firmowy, a potem zarządzać nim i umiejętnie posługiwać się dostępnymi narzędziami;
- jak prawidłowo prowadzić relacje biznesowe i publikować wartościowe, angażujące treści.
- jakie należy znać zasady netykiety, by nie narazić się na kryzys wizerunkowy.
W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację:
PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej!
DOBRE PRZYKŁADY – jak działają inni?!
CHECKLISTA – sprawdź, czy na pewno wszystko masz!
DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie!
ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza!
WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję!
INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn!
„LinkedIn w praktyce” to jednocześnie poradnik, zeszyt ćwiczeń oraz notatnik do zapisywania planów i strategii. Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich zastosowania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.
„LinkedIn w praktyce” Angelika Chimkowska, Wydawnictwo MT Biznes, publikacja dostępna w formie drukowanej książki, jak i e-booka.
Więcej dobrych książek wartych przeczytania znajdziesz TUTAJ.