Takie hasło ma ogólnopolska kampania na rzecz bezpieczeństwa implantów piersi, zainaugurowana 21 marca w Warszawie przez polską firmę Artimed i niemiecką markę Polytech.
Artimed jest organizatorem wielu międzynarodowych konferencji i warsztatów z udziałem światowej sławy chirurgów plastyków. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie dystrybucji materiałów dedykowanych chirurgii plastycznej i odtwórczej piersi. Jest także laureatem prestiżowych nagród, m.in. międzynarodowej nagrody Prix de Beaute 2013 za zabieg Pelleve, Prix de Beaute 2014 za Scar Repair, Prix de Beaute 2015 za zabieg chirurgii plastycznej z użyciem implantów marki Polytech.
Niemiecka firma Polytech to producent najwyższej klasy implantów, twórca unikatowego programu Implants of Excellent (dożywotni program gwarancyjny). Magazyn „Cosmopolitan” określił implanty Polytech mianem „mercedesa” wród tego rodzaju produktów.
Celem kampanii jest wzrost świadomoci, rzetelna i profesjonalna informacja w zakresie chirurgii plastycznej i odtwórczej piersi. Partnerami akcji są czołowi polscy chirurdzy plastycy i onkolodzy.
Kampania „Pytaj i czuj się bezpieczna” wzbudziła już duże zainteresowanie mediów. Z uwagi na skalę i przekaz akcji miesięcznik „Cosmopolitan” i Radio Polska Live objęły ją patronatem medialnym.