2 marca 2018 roku przedstawiciele marki Arosha oraz firmy Nova Group zaprezentowali autorski program modelowanie sylwetki, walki z cellulitem oraz podsumowali 7 lat obecności na polskim rynku.
W ramach konferencji marki „Cellulit – skuteczna terapia w salonie kosmetycznym” przedstawione zostały m.in. terapie zabiegowe, nowości produktowe, studium przypadków oraz nowy koncept biznesowy Arosha. Antonio Colpani, założyciel marki Arosha, opowiedział o jej genezie oraz największych sukcesach. Andrzej Chmielewski, CEO Nova Group i Marlena Skóra, Opiekun marki Arosha w Polsce podsumowali 7 lat obecności marki na polskim rynku. Następnie miały miejsce wykłady: Cellulit, problem medyczny czy kosmetyczny (Dr Joanna Klonowska, wykładowca WSIiZ), Profilaktyka i terapia cellulitu w salonie kosmetycznym (mgr Grażyna Skalec, wykładowca WSZKiPZ) oraz Analiza ciała w kontekście efektywności zabiegów Arosha (Cinzia Magoni, międzynarodowy trener Arosha). Po części oficjalnej odbył się wieczorny bankiet, na którym uczestnicy hucznie świętowali
7 lat marki Arosha w Polsce.